Treceți la conținutul principal

Runa Ria:"Vara se termina, dar iubirea ramane in inimile noastre"

Runa Ria (Andreea ) este o artista foarte frumoasa si talentata din Rusia, care iubeste foarte mult Romania si a lansat de curand o piesa alaturi de talentatul remixer român Alin (DJ Vianu).Artista se bucura de un mare succes in Rusia, dar si la noi in Romania, reusind deja sa aiba foarte multi fani.Desi foarte ocupata, artista a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate in limba romana, pe care a invatat-o din iubire pentru Romania.

R:Cine este artista RUNA RIA?Când ti-ai descoperit talentul si pasiunea pentru muzica ?
A:Ma cheama Andreea , sunt din Moscova, Rusia. Prima data am iesit pe scena la varsta de 8 ani. Cred ca atunci mi-am si descoperit talentul muzical. Muzica o iubesc inca din copilarie. Imi placea sa cant cand eram mica, sincer nu imi iesea prea bine, dar speranta moare ultima. La 13 ani m-am mutat in Moscova, am vazut-o pe Shakira in videoclipul ei "Whenever, wherever", m-a impresionat foarte mult ceea ce am vazut. Shakira m-a inspirat foarte mult si atunci mi-am dat seama ca vreau sa fiu artista. Am inceput sa iau lectii de canto si am iesit pe scena din nou. Am fost placut surprinsa cand m-am vazut in video de la primul meu concert si mi-am dat seama ca deja pot canta bine.De atunci a inceput cariera mea muzicala. 
R:Esti o artista foarte talentata si ai piese foarte frumoase .Ce surprize ne mai pregatesti pentru viitor?
A:Urmeaza sa lansez cateva piese frumoase. Eu imi exprim sentimentele in piese pe care le fac, incerc sa fiu cat mai sincera pentru ca fiecare om are emotii si sentimente, si probabil ca cei care imi asculta piesele vor simti ceea prin ce am trecut cand scriam aceste versuri.
 R:Vara este anotimpul in care se leaga cele mai frumoase povesti de iubire.Crezi in dragoste la prima vedere?Cand te-ai indragostit prima oara?
A:Da, eu cred in dragoste la prima vedere. Am mai patit-o si eu :)))))) Prima oara m-am indragostit la 15 ani. Baiatul era din republica Moldova, avea 20 de ani. Am fost impreuna 2 ani, pe urma a plecat acasa in Moldova si ne-am despartit.
R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist?
A:Cel mai frumos moment a fost atunci cand un producator si artist roman mi-a zis ca vrea sa imi faca piesa. Eu pana atunci am cantat doar coveruri si cand acesta mi-a propus sa faca piesa, eu eram in al 7-lea cer. Am lansat-o pe data de 14.02.2012.
R:Ce melodie din repertoriul tau crezi ca ar fi perfecta in aceasta perioada?
A: Eu cred ca Ride to the love. Vara se termina, dar iubirea ramane in inimile noastre. Ar fi bine sa avem pe cineva alaturi si sa ii spunem "Just for you beats my heart" care inseamna "Doar pentru tine bate inima mea".


R:Care este diferenta dintre industia muzicala din Rusia si cea din Romania?
A:Exista o diferenta foarte mare. In primul rand, as spune ca in Romania sunt mai multe hituri, pentru ca romanii sunt cei mai tari la facut muzica dance. In Rusia, din pacate, sunt foarte putine persoane care stiu sa faca muzica buna. Depinde si de mentalitatea rusilor. De exemplu, mergi cu autobuzul, si cine este soferul? Ori e un batran care asculta Retro FM sau piese facute de cei care au facut puscarie. Ori e un "nerus" care asculta muzica pop sau ceva in limba lor. Si cei care merg cu acel autobuz asculta ceea ce asculta soferul. Iar muzica pop din Rusia nu este una buna, din pacate. Dar oamenii o asculta, pentru ca asa s-au obisnuit ei. Plus, Rusia e mare, aici si concurenta e mult mai mare, greu se ajunge la radio/tv. Poporul roman e mult mai simplu, eu de exemplu ma inteleg mult mai bine cu romanii decat cu rusii. Oamenii se poarta altfel, gandesc altfel, se inteleg altfel. De aceea acolo e mai usor cu showbizzul.
R:Esti o artista foarte frumoasa si senzuala.Ce faci de te menti asa de bine?Ce sfaturi dai fanelor tale?
A:Nu fac nimic, sincer. Sunt foarte lenesa :))) Singurul sfat: nu va enervati mult. Toate problemele vin de la nervi. Daca vreti sa aratati bine - keep calm. Daca vrei sa fiti sanatosi - keep calm.
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
A:Fanilor si cititorilor acestui blog as vrea sa le doresc sanatate, love, peace and music!
R:Multumim frumos Andreea si multa bafta in continuare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)