Treceți la conținutul principal

Cantareata Dayah Mari isi schimba numele de scena

Cantareata Dayah Mari face un anunt important pentru fanii ei, prin intermediul blogului nostru.
Artista a decis sa se schimbe numele de scena din Dayah Mari in Maria Andreea, care este si numele ei real.Iata ce a declarat artista: "Am vrut sa fiu eu. Multa lume ma intreba ce face Dayah Mari si ce face Andreea intr-o zi obisnuita si ma simteam precum Hannah Montana. Tatal meu a venit cu ideea. Am doua nume frumoase,care suna si latino deci ma reprezinta in totalitate. Plus ca suna romaneste. Imi place foarte mult tot ce este romanesc, si oricat de exotic suna numele de Dayah Mari, Maria Andreea ma defineste, si, astfel, m-am gandit ca odata cu lansarea noului single care este in limba romana, cum mi-am dorit de mult, sa fac si aceasta schimbare. Sper sa fie de bun augur!” Dca vreti sa o contactati pe artista intrati pe https://www.facebook.com/MariaAndreeaOfficial.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)