Treceți la conținutul principal

Annes"De momente palpitante am parte, de fiece data cand urc pe scena."

Annes este una dintre cele mai bune voci din Romania, fiind o artista foarte frumoasa si talentata, care reuseste prin piesele sale sa ajunga foarte usor la sufletul ascultatorilor.Artista transmite prin muzica ei emotie, dinamism si te invita alaturi de ea sa-ti descoperi calea si te face constient de sine prin simtire.Desi foarte ocupata cu concertele, Annes a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate.

R:Ce înseamna pentru tine o vara perfecta?Unde iti petreci vacanta anul asta?
A:Verile mele din ultimii ani, inclusiv vara aceasta 2013 sunt mai mult decat perfecte pentru ca, mi le petrec la marea mea draga. Mai mult decat atat sunt in turneu estival alaturi de alti colegi artisti. Ziua mi-o petrec la malul marii iar seara pe scena alaturi de minunatul public al teatrelor de vara, public iubitor de muzica si platitor de bilet.
R:Ai lansat de curand o piesa noua.Ce surprize ne mai pregatesti pentru viitor?
A:Piesa noua se numeste "Lolita" si sunt incantata ca place si ca in scurt timp am ajuns la jumatate de milion de vizualizari pe youtube. Pe viitor pregatim noi piese si m-as bucura reusesc sa lansez in toamna-iarna noul album, cel de-al patrulea din cariera mea.
R:Vara este anotimpul in care se leaga cele mai frumoase povesti de iubire.Crezi in iubiri de-o vara?
A:Vara anotimpul iubirii, da... insa nu orice pasiune de-o vara inseamna neaparat o iubire in adevaratul sens al cuvantului.
R:Esti una dintre cele mai frumoase artiste din Romania.Ce faci de te menti asa de bine?Ce sfaturi dai fanelor tale?
A:Multumesc! In mare parte mama natura ma ajuta sa ma mentin intr-o forma ok insa rescunosc ca, muncesc mult si la sala de fitness, am grija si de alimentatia mea;mananc destul de sanatos lucru care trebuie sa ne preocupe cel mai mult tinand cont de vremurile in care ne gasim. In plus scena, cantatul, dansul ma ajuta sa-mi pastrez echilibrul emotional si starea de optimism.
R:Daca ai putea schimba ceva la tine, ce ar fi?Ce părere ai despre operaţiile estetice?
A:Acum ma simt destul de bine in pielea mea asa ca operatiile estetice mai pot astepta. Chirurgia estetica sigur ca ne poate ajuta sa imbunatatim cate ceva insa cred ca trebuie sa intelegem ca orice perfectiune duce la imperfectiune. Cu cat vei vrea sa arati perfect, cu atat te vei indeparta de naturalete, de armonie; avem atatea exemple de fete care apar la televizor cu trasaturi si forme exagerate iar asta, din punctul meu de vedere nu mai este frumusete, ci vulgaritate.
R:Care au fost cele mai palpitante momente din viata ta de artist?
A:De momente palpitante am parte de fiece data cand urc pe scena. Emotii, palpitatii , strangeri de stomac cu fluturasi cu tot mai mari sau mai mici in functie de amploarea evenimentului la care iau parte. Spre exemplu, emotii incredibile am avut atunci cand am cantat in deschiderea concertului de la Sala Palatului al lui David Bisbal.
R:Cariera ta muzicala este într-o continua si constanta crestere - unde doresti sau speri ca vei ajunge?
A:"Nu-ti fie teama ca inaintezi pre incet..teme-te daca te opresti" -Sun Tzu. exact asa simt, ma bucur ca inaintez si ca, in fiecare zi mai construiesc cate ceva. Imi doresc sa nu ma opresc.
 R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
A:Cititorilor vostrii le multumesc daca au reusit sa parcurga acest interviu, le doresc o vara de neuitat, va urez acelasi lucru ca si mie: sa nu va opriti si sa inaintati cat se poate de mult si bine in destinul vostru. va astept cu drag si pe www.annes.ro sau pe facebook: www.facebook.com/annes.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)