Treceți la conținutul principal

Andreias:"Un artist se hraneste din aplauze si urarile de bine venite din partea ascultatorilor!"

Andreias(Andreias Mihai-Liviu)  este un artist si un productor foarte talentat, care a reusit sa cucereasca inimile tuturor ascultatorilor de muzica buna, cu piese precum "Mademoiselle","Ma Chérie" (ft. Dj Bounce),"Enamorada" (Ft Mister Z),"U Bra bra","Je Samba"(Ft Dj Dark & Shidance ).Desi foarte ocupat cu concertele si cu "munca" de studio, senzatia acestei veri, Andreias, a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate.

R:Cine este Andreias?Când ti-ai descoperit talentul si pasiunea pentru muzica si pentru scena?
A:Liviu,Capricorn, 28 decembrie,un om ambitios , muncesc pana la epuizare , pictez , pescuiesc , iubitor de natura , alerg fetele sa le prind flori in par :)... glumesc :) sunt inainte de toate un bun Crestin !!! Muzica am descoperit-o cand aveam 7 ani,apoi am urmat scoala de canto , restul notelor muzicale le-am invatat autodidact,am fost acceptat in 96 la Scoala Vedetelor... frumoase vremuri... apoi am activat in trupa X-Trance,am colaborat cu multe trupe din acea perioada:AS XX , MB&C , Genius,T-Short,apoi impreuna cu bunii mei prieteni Laurentiu Duta si Costi Ionita am pus bazele unei trupe, Millenium, o colaborare cu cei doi foarte frumoasa,pot spune ca am amintiri extraordinare din acea perioada !!! 
R:Ai lansat de curand o piesa noua.Ce surprize ne mai pregatesti pentru viitor?
A:Am lansat mai multe... sunt hituri pe care le auziti de ceva vreme si la care mi-am adus aportul(compuse de mine dar interpretate de artisi in voga ) nu aveam curaj sa ies la rampa pt ca imi era frica,aveam emotii cei drept :) imi spuneam ca sunt prea in varsta sa mai iau la concurenta cu cei tineri si cu abdomenul plat :) Am ajuns la Jhaps Records, iar prin intermediul acestui label  l-am cunoscut pe Mister Z (Lucky man Project), cu care am si facut 2 piese ( Enamorada si Mademoiselle) ,apoi cu Dj Bounce ( Ma jolie , Stay with me , Ma Cherie ) ,iar apoi a urmat colaborarea cu doi dj-i extraordinari Dj Dark & Shidance, imreuna cu ei am realizat piesa Je Samba,o piesa de dans , fresh :)
Pe viitor ,melodii pe banda, nu le arunc ca pe chiftelute ... le cantaresc bine inainte de a le lansa,am nevoie de continuitate ca ascultatorii sa se intoarca incet incet cu fata spre mine !Este greu, dar gandesc ca perseverenta v-a aduce si rezultatul asteptat !!!
R:Ce înseamna pentru tine o vara perfecta?Unde iti petreci vacanta?
A:Inseamna sa stau langa ai mei!Sunt un familist convins,simt cele mai mari emotii cand  imi vad parintii si surorile cu lacrimi in ochi de bucurie cand apar in poarta, sunt sufletul petrecerii la mine acasa si cel mai alintat :) Copiii alearga spre mine si ma striga in gura mare cand apar acasa la mine in Medgidia,apoi bineinteles :plaja , pescuit , gratare, ca toti oamenii obijnuiti !!! Vreau si in Dubai,dar tot mai buna e mancarea la Mama acasa! :) 
R:Vara este anotimpul in care se leaga cele mai frumoase povesti de iubire.Crezi in dragoste la prima vedere?Cand te-ai indragostit prima oara?
A:Aici mananc bataie daca vorbesc prea multe...hahaha... prefer sa le zic cele mai frumoase prietenii... imi plac fetele!As fi tampit sau ipocrit sa zic ca nu ma uit dupa ele... :) imi place sa ma indragostesc,chiar si la prima vedere!Prima oara m-am indragostit de o fata cu 5 ani mai mare decat mine,eram un copilandru prostut,care ii cumpara bomboane si flori din banii pe care ii strangeam,iar ea se ducea cu alti baieti in oras... :))o tin minte si acum Xenia o chema ...
R:Ce melodie din repertoriul tau crezi ca ar fi perfecta in aceasta perioada?
A:Je SAMBA si Mademoiselle si U Bra Bra 

R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist?
A:Cand am cantat la prima mea serbare... eram cel mai mandru de educatoarea mea, care imi spunea ca intr-o buna zi o sa apar si la televizor si voi ajunge cunoscut !!!Sa nu deviez...cand am fost aplaudat de 60 de mii de oameni la un spectacol,atunci mi-a stat inima in loc! 
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
A:Ascultati-ma cu drag,chiar fac muzica pentru voi pentru a va bucura asa cat pot si cum pot...am nevoie de voi,un artist se hraneste din aplauze si urarile de bine venite din partea ascultatorilor!!! Inchei prin a spune: Cortina a cazut de mult,publicul se indreapta catre casa,Andreias are lacrimi in ochi in backstage... dar inima ii este umpluta de bucurie!!!Pana data viitoare va doresc sa aveti parte de tot ce este frumos in viata si sa fiti iubiti,ca asta este cel mai important! ANDREIAS VA IUBESTE !!!PA,PA,PA!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)