Treceți la conținutul principal

Glorya:"Nu cred in iubiri de-o vara..."

In aceasta vara , va propunem cateva interviuri inedite cu vedetele voastre preferate.Prima vedeta intervievata este frumoasa si talentata Glorya, una dintre cele mai apreciate soliste din "tanara generatie".
Glorya este o artista foarte talentata, foarte frumoasa si cu o voce pe masura, care a reusit sa "cucereasca" topurile cu piese precum "Habibi", "Vara mea" sau "Dame tu mano".De nenumarate ori a demostrat ca este sufletista, sensibila si are un caracter deosebit, reusind sa ne surprinda de fiecare data foarte placut, prin piesele si activitatile sale.Artista a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate, despre cum isi petrece vacanta de vara si despre proiectele ei de viitor.
R:Ce înseamnă pentru tine o vară perfecta?Unde iti petreci vacanta?
G:Vara aceasta sunt prinsa cu proiectul meu,incerc sa le pun pe toate cap la cap si sa pregatesc ceva nou ascultatorilor mei,iar de vacanta nici nu se pune problema..Imi doresc foarte mult sa ajung la munte,acolo cred ca o sa am o vara de vis!Din pacate,o sa ramana tot la stadiul de dorinta,deoarece nu am timp.
R:Ai lansat de curand o piesa noua.Ce surprize ne mai pregatesti pentru viitor?
G:Asa este!Pregatesc un single in luna Septembrie in colaborare cu Thrace Music si cam atat referitor la piese.Am foarte multe planuri de viitor si sper sa le realizez pe rand.As vrea sa aduc proiectului meu un band si sper sa-l gasesc curand,deoarece imi doresc foarte mult sa ne apucam de treaba,astfel avand posibilitatea sa cantam live tot ce ne dorim noi!
R:Vara este anotimpul in care se leaga cele mai frumoase povesti de dragoste.Crezi in iubiri de-o vara?
G:Nu cred in iubiri de-o vara,consider ca raman la un anumit stadiu,cele mai multe neavand continuitate.
R:Ce melodie din repertoriul tau crezi ca ar fi perfecta in aceasta perioada?
G:Le recomand pe toate in functie de starea fiecaruia,iar cea mai indicata este "Vara mea" in colaborare cu Balkis,piesele fiind produse de Cristian Tarcea (Chris Thrace).


R:Cariera ta muzicala este într-o continua si constanta crestere - unde doresti sau speri ca vei ajunge?
G:Iti multumesc foarte mult pentru apreciere!Momentan,imi doresc ca acest proiect sa fie apreciat de public,iar prin devotamentul meu fata de ei sa-mi realizez si visul de a fi cat mai aproape de inimile lor pe viitor!
R:Piesele tale sunt de calitate si ajung mereu la sufletul ascultatorilor.Ce te inspira?
G:Multumesc frumos!Piesele sunt de calitate datorita colaborarii cu producatorul meu ,Cristian Tarcea,cel cu care am colaborat pana acum pe piese.Ma inspira dragostea si respectul pe care il am fata de toti cei care imi apreciaza munca !
R:Tu esti un simbol al frumusetii feminine romanesti.Ce faci pentru a te mentine asa frumoasa?
G:Nu sunt zeita Afrodita,dar multumesc frumos pentru compliment!Apreciez!
Nu fac nimic special!Am slabit cateva kilograme si incerc sa imi mentin o greutate constanta si sa mananc cat mai sanatos.Nu le incurajez pe fete sa tina un regim drastic,deoarece aspectul fizic nu este mai important decat sanatatea.Le recomand sa incerce cat mai multe tratamente naturiste !
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
G:Le doresc sa aiba o vara cat mai frumoasa!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)