Treceți la conținutul principal

Interviu Exclusiv:Leeya"De 1 mai voi fi la mare cu prietenii si colegii mei si vom filma videoclip la piesa Gitana"

LeeYa (Elena Vasile), o tanara frumoasa si talentata, a colaborat ca textier cu diversi artisti cunoscuti, dar visul de a canta a devenit realitate in urma unor nopti prelungite de karaoke alaturi de Mc NiNO & DJ Gore, cand a devenit constienta de talentul sau: ”atunci am revenit la ideea de trupa, si usor usor, am strans langa mine niste pusti extrem de talentati, alaturi de care a luat nastere piesa Gitana”.Artista a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu exclusivitate despre 1 mai si Paste.

R:Ce faci de 1 Mai si de Paste?
L:De 1 mai voi fi la mare cu prietenii si colegii mei si vom filma videoclip la piesa Gitana.
R:Ce amintire din copilarie din perioada Pastelui iti vine in minte?
L:Amintiri din copilarie...pe atunci obisnuiam sa facem,pastele la bunicii mei si era extrem de frumos,pentru ca era unul din putinele,momente in care se strangea toata familia.Anul asta de paste,voi fi cu mama mea,ea e cea mai importanta pentru mine si nu as putea sa o las singura niciodata.
R:Ce vrei sa-ti aduca iepurasul?Daca iepurasul ar trebui sa îti stea la dispozitie o zi întreaga, ce l-ai pune sa faca?
L:Iepurasul sa imi aduca sanatate si un videoclip pe cinste. Daca mi-ar sta la dispozitie l-as pune sa imi dea foarte multi bani pe care sa ii dau celor care au nevoie si pentru mine forta de munca si noroc.La daruri inca nu m-am gandit sincer, probabil o vacanta la munte, departe de agitatia din Bucuresti! 
R:Exista concurenta între Mos Craciun si Iepurasul de Paste? Cine aduce daruri mai frumoase? 
L:Pentru mine cea mai frumoasa sarbatoare este cea de Craciun... nici nu se pune problema sa ma gandesc sa compar, Pastele este mai simplu ca sarbatoare, dar mult mai semnificativ din punct de vedere al mesajului de credinta. 
R:Ce mesaj transmiti fanilor tai? 
L:Dragii mei va iubesc si va multumesc pentru increderea acordata. Va promit multe surpize, videoclip curand, piesa noua la fel de curand, iar lansarea se va face in stil caracteristic. Va pupicesc dulce si sa aveti un Paste Fericit alaturi de cei dragi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)