Treceți la conținutul principal

Interviu Exclusiv:Florin Maxineanu"Imi doresc foarte mult ca iepurasul sa imi aduca energia lui, pe care o are atunci cand face sex..."

Florin Maxineanu, cel care ne face zilele mai frumoase cu aparitii de exceptie la "Acces Direct" si "Un Show pacatos" si ne-a incantat tot timpul cu melodii bune si umor de calitate, ne-a acordat in exclusivitate un interviu plin de umor despre 1 MAI si Paste.


R:Ce ai facut de 1 Mai?Ce vei face de Paste?
F:Ce am sa fac de 1 mai... sigur nu fac si de Paste... asa ca pentru ceva spumos asteptam 23 August!
R:Ce amintire din copilarie din perioada Pastelui iti vine in minte?
F:Din copilarie imi aduc aminte cu siguranta ca eram copil..:))))
R:Ce vrei sa-ti aduca iepurasul?Daca iepurasul ar trebui sa îti stea la dispozitie o zi întreaga, ce l-ai pune sa faca?
F:Imi doresc ffffffffffffff mult ca iepurasul sa imi aduca energia lui pe care o are atunci cand face sex...:)) 
R:Exista concurenta între Mos Craciun si Iepurasul de Paste? Cine aduce daruri mai frumoase?
F:Nu exista concurenta... sunt 2 sarbatori la fel de frumoase!
R:Ce mesaj transmiti fanilor tai?
F:Va doresc ce imi doresc si mie, adica sa am bani sa platesc factura la ENEL...(asa sigur vom avea lumina-n casa)...glumeam... sau nu!!!Va pup si va iubesc! Paste Fericit!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)