Treceți la conținutul principal

CASA DE PIATRA, CELIA!

Celia este o artista de succes, care a reusit prin talentul, frumusetea si modestia ei,sa ne uimeasca de fiecare data cu piese, care sunt o adevarata hrana spirituala pentru suflet si minte, piese in care se vede ca a pus foarte mult suflet si pe care le-a intrepretat impecabil.Dupa o poveste de dragoste de un an de zile, Celia i-a spus DA lui Ardeli, un tanar nascut si crescut in Australia, cu care face un cuplu minunat.

Fara ziaristi si cat se poate de discret Celia si Ardeli s-au casatorit in a treia zi de Paste, iar cantareata a anuntat pe Facebook ca s-a maritat, abia dupa ce cununia civila a avut loc.
 "A 3-a zi de Paste, 7 mai este ziua in care iubirea noastra implineste un an, dar si ziua in care am spus "DA" si oficial, iubire, sunt a ta si NUMAI A TA pentru totdeauna. Si ce minunat e, ca nu am nici cea mai mica teama, nici cea mai mica neliniste. :) Eu stiu si simt ca vom fi fericiti toata viata. Ca iubirea noastra nu va fi clatinata de nimic, caci avem pe Dumnezeu la temelia iubirii noastre. El te a adus in viata mea, el stia ce e cel mai bine pentru mine si sufletul meu si te a adus pe tine din celalalt capat al lumii. Esti tot ce vroia inima mea si impreuna suntem UNUL. Iubirea adevarata nu se stinge NICIODATA! Iar unde e Dumnezeu e liniste si armonie. :) Te iubesc, sotul meu iubit! Azi, nu sunt doar cea mai fericita femeie, sunt cea mai fericita nevasta" a scris artista pe pagina de Facebook.

Celia este foarte fericita si implinita si se observa asta si din ultimul mesaj postat pe Facebook vineri:
" Îl iubesc pentru ca mi-a dat echilibru, ocupand locul acela gol. Pentru ca lângă el sunt completa, sunt femeie si uneori copil, căci mă simt protejată si nu mi-e teama sa fiu. Iubeste copilul din mine, mă mangaie pe par si îmi saruta fruntea, mă alinta si mă face sa rad, se joaca cu mine precum un tata cu un copil, cautandu-mi zâmbetul si rasul cristalin. Mă simt femeie cand in miez de noapte, mă trage cu putere lângă trupul lui, ii simt respiratia si trupul vibrand de dorința. Îl iubesc,căci lângă el viața e mai frumoasa, lumea e mai frumoasa. . . Sau poate așa o vad eu. Poate ca pur si simplu acolo cu capul pe pieptul lui, ascultand cea mai linistitoare muzica, a bătăilor inimii. Acolo, in lumea noastra, in bratele lui, înconjurata de iubire si protecție, pur si simplu nu mai îmi pasa de realitatea de afara, de raceala unor oameni, de rautatile lor, de problemele ce ne inconjoara. Acolo e bine, acolo e iubire si e armonie. Așa va fi mereu, căci simt asta lângă soțul meu."

Celia iti uram Casa de Piatra, tot binele din lume, multi ani de fericire si iubire alaturi de sotul tau si sa ne incanti in continuare cu melodii minunate, alaturi de Costi Ionita! 
Echipa Exclusiv Party 2012

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)