Treceți la conținutul principal

Interviul Exclusiv-Glorya"De 1 Mai o sa petrec in compania prietenilor,in mijlocul naturii"

Glorya, una dintre cele mai talentate si mai frumoase artiste din Romania, a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate despre ce va face de 1 Mai si Paste.

R:Ce faci de 1 Mai si de Paste? 
G:In primul rand,vreau sa-i salut pe toti cititorii pe aceasta cale si sa le urez distractie placuta de 1 Mai si de Paste!De 1 Mai o sa petrec in compania prietenilor,in mijlocul naturii.Vreau sa ma relaxez inainte de inceperea sesiunii ! 
R:Ce amintire din copilarie din perioada Pastelui iti vine in minte? 
G:Imi amintesc cu placere de perioada copilariei in care asteptam cu nerabdare aceste sarbatori,mai ales ca primeam cate un cadou din partea bunicilor si a parintilor ,ceea ce imi producea o bucurie imensa.Mergeam la biserica,ascultam slujba,iar in noaptea Invierii Domnului ne intorceam acasa cu lumina.De la biserica si pana acasa ,eu si prietenii mei ne amuzam,deoarece mereu era vant si trebuia sa fim atenti sa nu se stinga lumanarea.Obisnuiam sa oprim foarte multa lume ca sa ajungem cu lumina in casele noastre. 
R:Ce vrei sa-ti aduca iepurasul?Daca iepurasul ar trebui sa îti stea la dispozitie o zi întreaga, ce l-ai pune sa faca? 
G:I-as cere iepurasului sa le dea multa sanatate celor dragi mie,iar pe mine sa ma ajute sa realizez ce mi-am propus. 
R:Ce vei darui prietenilor, celor din familie de Paste? 
G:Anul acesta le-am promis ca se vor bucura de prezenta mea,deoarece nu am reusit sa-i vad foarte des si imi este foarte dor de prietenii mei din copilarie.Voi sarbatori impreuna cu prietenii si familia mea. 
R:Exista concurenta între Mos Craciun si Iepurasul de Paste? Cine aduce daruri mai frumoase? 
G:Singura diferenta este aceea ca, de Craciun se primesc cele mai multe multe cadouri.Fiecare dintre aceste sarbatori este frumoasa in felul ei.Mos Craciun soseste iarna ,cand cad primii fulgi de nea incep sa cada,iar Iepurasul ne surprinde placut primavara,cand natura reinvie la viata.Ne-am bucura sa fie prezenti in orice anotimp:))! 
R:Ce mesaj transmiti fanilor tai? 
G:Le urez multa sanatate,distractie placuta,iar in zilele de Paste sa incerce sa fie mai buni si mai iertatori cu toata lumea!Va pup!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)