Treceți la conținutul principal

Glorya:"De 8 Martie mi-am propus, sa dedic aceasta zi mamei mele"

Astazi, 8 Martie, de Ziua Femeii, va oferim in exclusivitate un interviu cu frumoasa si talentata cantareata Glorya, care a avut amabilitatea sa ne povesteasca ce face ea astazi si ce parere are despre aceasta sarbatoare a femeilor.


R:Glorya, ce reprezinta pentru tine, ziua de 8 martie?
G: 8 Martie,o sarbatoare care a luat nastere prima data in Statele Unite ale Americii,sarbatoare preluata cu succes si de catre poporul roman.Pentru mine,8 Martie are o semnificatie aparte,deoarece in aceasta zi sarbatorim ziua mamei.Este adevarat ca nu trebuie sa asteptam cu nerabdare o zi din an pentru a ne arata dragostea fata de cea care ne-a dat viata,dar 8 Martie este cu siguranta prima zi din an in care putem darui un buchetel de ghiocei, simbol al primaverii , celei mai importante persoane din viata noastra,mama.Cele mai frumoase amintiri legate de aceasta zi le am inca din copilarie,cand impreuna cu ceilalti copii pregateam cele mai frumoase felicitari pentru mamele noastre.Consider ca aceasta zi trebuie dedicata in totalitate mamei,simpla prezenta contand mai mult decat orice alt cadou facut.Incepand cu data de 1 Martie sarbatorim si LUNA FEMEII,prilej de a darui flori sau cadouri simbolice tuturor femeilor din viata noastra,aceasta luna fiind considerata de catre majoritatea reprezentantilor sexului masculin drept cea mai mare bataie de cap din viata lor.Amuzant,nu?Martisorul este oferit tot mai rar femeilor,fiind usor inlocuit cu o cutie de bomboane sau cu orice alt cadou,fie el comestibil sau nu,multi neintelegand semnificatia traditionalului "martisor",ba mai mult,catalogandu-l drept un obiect insignifiant, un lucru tipic romanesc pe care-l facem de ani de zile din dorinta "de modernizare",nerespectand diverse obiceiuri,mergand pe premiza ca "nu sunt cool ".Trist,dar adevarat!:) Usor,usor pierdem si aceasta traditie !Placerea de a darui o simpla floare a devenit mai mult o obligatie pentru multi dintre noi si,ca sa fiu sincera,nu sunt foarte multe femei care se bucura in ziua de azi de o asfel de atentie.Fie ea,buna sau rea,aceasta sarbatoare neortodoxa reuseste sa aduca zambetul in viata noastra in fiecare an,sa ne faca sa ne simtim importante,sa ne dedicam o zi numai noua,sa fim putin egoiste si sa cream o lume a femeii,departe de cea a barbatilor.Fetelor,trebuie sa ne refugiem in aceasta zi si sa ne distram cum stim noi mai bine!! :))Este ziua noastra!Va urez sa aveti o zi de 8 Martie minunata!!!
R: Ce faci in ziua de 8 martie?
G: De 8 Martie mi-am propus sa dedic aceasta zi mamei mele.Vom sarbatori impreuna sosirea primaverii in felul nostru.Nu ne vom abate de la muzica si dans,cu siguranta!:))
R:Ce surprize pregatesti fanilor tai?Ce proiecte de viitor ai?
G: Proiectul "Glorya" pregateste foarte multe piese,piese de club,piese ritmate,piese pop si r&b.Sper ca publicul sa primeasca cu caldura si entuziasm fiecare single lansat:).Am reusit sa formez o legatura stransa cu cei de pe pagina mea si ma bucur ca imi sunt alaturi in fiecare zi.Vreau sa le multumesc si lor pe aceasta cale!Imi face foarte mare placere sa comunic cu publicul meu prin intermediul acestui blog.Va multumesc si voua pentru acest interviu si va doresc sa aveti o primavara cat mai frumoasa!Va pup si sper sa ne auzim curand!Toate cele bune!
R:Multumesc frumos Glorya, pentru acest minunat interviu!La multi ani tie si mamei tale si sa ai o primavara de vis. Multa bafta in proiectele viitoare alaturi de Thrace Music,  sa ai o viata plina de fericire si iubire!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)