Treceți la conținutul principal

Zarnescu Nicolae:"Iubire adevarata va exista întotdeauna"


Nicolae Zarnescu este de profesie inginer în informatica. Are publicate trei carti de poezie, trei de epigrama, una de paranormal(Pasaport pentru lumea de dincolo) si una de tenis de câmp. A obtinut de-a lungul anilor numeroase premii nationale si internationale. Este pasionat de muzica, fiind DJ într-un club international din realitatea virtuala, unde, prin postul sau de radio privat (zuzuonline.listen2mymusic.com),promoveaza în mod special muzica buna creata în România.Deoarece, Nicolae Zarnescu este om deosebit, plin de sensibilitate, un iubitor de frumos cu suflet de artist, ne-a acordat un interviu despre Luna Iubirii.

R: Ce preferati Valentine ’s Day sau Dragobetele?Ce inseamna pentru dumneavoastraaceasta zi?
N: Nu am o preferinta. Mi-as dori sa fiu îndragostit tot timpul si sa ascult melodii de suflet alaturi
de persoana iubita. Parafrazându-l pe Descartes: „Iubesc, deci exist!“.

 R:Credeti in dragoste la prima vedere?Cand v-ati indragostit prima oara?
 N:De cele mai multe ori m-am îndragostit la prima vedere. Prima data m-am îndragostit de colega mea de banca, prin clasa a treia. Abia asteptam sa se termine vacanta, sa o revad. Ulterior, parintii nostri,au vrut sa ne casatorim, dar am urmat drumuri diferite în viata. Din câte stiu, e tot singura.

R:Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ati facut pentru persoana iubita?
N:Am invitat o fata pe care o iubeam la o petrecere fictiva. Fiind liceanca, mama ei a dorit s-oînsoteasca la petrecere. A trebuit sa inventez o scuza, sa le anunt, ca petrecerea s-a anulat.

R:Daca ar fi sa dedicati persoanei de langa dumneavoastra sau tuturor indragostitilor un cantec de dragoste,care ar fi acela?
N:Le-as dedica toate melodiile de dragoste ale lui Julio Iglesias, interpretul meu preferat.



  
R:Cum arata o cina romantica perfecta pentru dumneavoastra?
N:Am avut parte de o astfel de cina când am împlinit o vârsta rotunda. Eram singuri, la etaj, într-un restaurant cu specific medieval. Tot personalul era la parter. Am facut multe nebunii atunci.
R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste?
N:Dragostea nu tine de foame, ba chiar o amplifica. As cauta o solutie sa ma hranesc.
R:Ce credeti, mai exista iubire adevarata în ziua de astazi?
N:Iubire adevarata va exista întotdeauna. Trebuie doar sa ai rabdare s-o cauti.
R:Un mesaj pentru toti indragostitii Din Romania si pentru cititorii acestui blog.

N:Nu disperati, atunci când viata va joaca feste. Pentru fiecare dintre noi exista cineva care ne asteapta si care ne poate darui iubirea de care avem atâta nevoie. Eu tocmai am gasit aceasta persoana, dupa ani de cautari. Nu mai am proiecte de viitor ca literat. Îmi doresc ca muzicienii din România sa fie cât mai inspirati, iar eu sa promovez cu placere muzica lor în lume.
R:Va multumesc frumos, domnule Zarnescu Nicolae.Va urez multa fericire, iubire si sa realizati audiente record cu radioul dumneavoastra!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)