Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Cupidon:Florin Maxineanu

In luna Februarie-Luna Iubirii, vedetele voastre preferate vor raspunde la intrebarile lui Cupidon in exclusivitate, doar pe blogul nostru.Simpaticul si talentatul artist, Florin Maxineanu, cel care ne face zilele mai frumoase cu aparitii de exceptie la "Acces Direct" si "Un Show pacatos" si ne-a incantat tot timpul cu melodii bune si umor de calitate, ne-a acordat  in exclusivitate un interviu plin de umor, chiar astazi de ziua lui, despre Luna Iubirii.
LA MULTI ANI FLORIN MAXINEANU, TOT BINELE DIN LUME SI REALIZARI PE TOATE PLANURILE! 

R:Ce preferi Valentine ’s Day sau Dragobetele?Ce inseamna pentru tine aceasta zi?
F:Mda., pai sa zicem asa: eu prefer VALENBETELE...este o corcitura intre cele doua sarbatori....:))) 
R:Crezi in dragoste la prima vedere?Cand te-ai indragostit prima oara?
F:Fratilor, la prima mea vedere...am vazut din cate imi aduc aminte..doctori,asistente,moase... si pe mama... clar ca-i iubesc pe toti... ca de cand m-au adus pe lume.... m-am indragostit prima data.
R:Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ai facut pentru persoana iubita?
F:Cel mai nebunesc gest... inca nu l-am facut... dar daca o sa ma insele nevasta... o sa vedeti la stiri!!!!:)))))
R:Daca ar fi sa dedici persoanei de langa tine sau tuturor indragostitilor un cantec de dragoste,care ar fi acela?
F:Le dedic din suflet melodia lui Mihai Constantinescu - Iubiti si caini vagabonzi :))) 
R:Cum arata o cina romantica perfecta pentru tine?
F:Auzi si tu... cum arata o cina romantica... :))))))romantica cu sa arate...
R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste?
F:Imi cer scuze dar eu nu am barca!!:)))))) 
R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca ar fi o declaratie de dragoste perfecta, in aceasta perioada?
F:Fiecare sa-si aleaga... eu nu bag pe gat nimanui muzica mea...
  
 R:Un mesaj pentru toti indragostitii Din Romania si pentru cititorii acestui blog
 F: Bai, Luci... asta e grea... sincer cum sa le trimit un mesaj la toti indragostiti??? nu am cum chiar mi-e imposibil...nu le stiu numerele de telefon!!!!:))))))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)