Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Cupidon:Da Fleiva

    In luna Februarie-Luna Iubirii, vedetele voastre preferate vor raspunde la intrebarile lui Cupidon in exclusivitate, doar pe blogul nostru.Flavius Filipescu alias Da Fleiva, este un artist si producator foarte talentat, in ultima vreme facand furori cu hitul "Vina mea", alaturi de Dj Dark&Shidance, dar si cu ultimul sau single "Cenicienta",care cu siguranta isi va face loc in topurile radio si va cuceri inimile fanilor.Da Fleiva a colaborat şi a compus muzică pentru multe nume sonore din România printre care: Sonny Flame, Dj Robert Georgescu & Lara, Jimmy Dub, Toniq, DeepSystem,Ellise.Astazi, de Valentine’s Day, artistul a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate.

R:Ce preferi Valentine ’s Day sau Dragobetele?Ce inseamna pentru tine aceasta zi?
F:Din cate stiu "Valentine's Day" este preluat de la americani si este o zi chiar foarte speciala pentru indragostiti si totodata, ma bucur ca a ajuns si la noi aceasta zi speciala, pentru ca acest cuvant "Dragoste", este o "raza" a inimii pe care o impartim cu cel/cea, iubit/a de langa noi, deci in concluzie este o zi frumoasa si mi se pare destul de ok sa o acceptam si sa o sarbatorim...
R:Crezi in dragoste la prima vedere?Cand te-ai indragostit prima oara?
F:Da cred...cu siguranta cred.La varsta de 15 ani m-am indragostit prima data, acum nu stiu daca stiam cu adevarat ce inseamna dragostea, dar imi iubesc sotia enorm de mult si pe ea o voi crede mereu prima si ultima mea dragoste.
R:Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ai facut pentru persoana iubita?
F:Nebunesc nu prea imi amintesc sa fi facut, lucruri nebunesti am facut doar pentru muzica,dar am facut unul din gesturile cele mai importante pentru o femeie si asta ar fi "O floare, un sarut mare si un sincer Te Iubesc". 
R:Daca ar fi sa dedici persoanei de langa tine sau tuturor indragostitilor un cantec de dragoste,care ar fi acela?
F:Clar "Ne-Yo - One In A Million" si totodata il dedic si sotiei mele.
 R:Cum arata o cina romantica perfecta pentru tine?
 F:O camera plina cu petale pe jos, lumanari frumos aromate aprinse, alaturi de ele o bautura fina si aromata, pe fundal muzica de dragoste genul "Slow Jam & Neo Soul" si atunci "God Bless Our Love".
R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste?
F: Cred ca ar fi cel mai hranitor moment din viata mea.
R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca ar fi o declaratie de dragoste perfecta, in aceasta perioada?
F: Clar... "Dj Dark & Shidance ft. Da Fleiva - Vina mea".
R:Un mesaj pentru toti indragostitii Din Romania si pentru cititorii acestui blog.
F:Iubiti-va mult in prumul rand. Fiti aproape de cei dragi si iubiti-va! Acordati-le toata increderea voastra si sustinerea voastra alaturi de un suflet impacat si sunt sigur ca veti avea o viata linistita, frumoasa si cu un viitor bine stapanit! "Remember !!! I Love Ya Because I Belong To Ya".
R:Multumesc frumos, Da Fleiva!Sa ai parte de multa iubire si fericire in viata ta si cat mai multe hituri pe banda rulanta!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)