Treceți la conținutul principal

CELIA:"Iubirea vindeca, ea e binecuvantare..."

In luna Februarie-Luna Iubirii, vedetele voastre preferate vor raspunde la intrebarile lui Cupidon in exclusivitate, doar pe blogul nostru.Astazi de Dragobete, cand toti indragostitii sarbatoresc iubirea, va oferim in exclusivitate un interviu cu una din cele mai bune voci din Romania,frumoasa si talentata Celia, care alaturi de producatorul ei Costi Ionita, ne-a incantat de fiecare data cu minunatele ei piese, cum ar fi "Soapte", "Dor de noi(Joi)", "Povestea Mea", "O mie de cuvinte","It Is Love","Love 2 Party".Celia este o artista de succes, care a reusit prin talentul, frumusetea si modestia ei, sa isi faca o groaza de fani pe intreg mapamondul, realizand colaborari de exceptie cu "legenda" Shaggy, cu Mohombi &Kaye Styles.



R:Ce preferi Valentine ’s Day sau Dragobetele?Ce inseamna pentru tine aceasta zi? 
C:Cu cat mai multe zile in care ni se aduce la cunostinta faptul ca cel mai pur si curat sentiment din toate cele care exista este iubirea... cu atat mai bine!Deci,ma bucur de ambele zile.Pentru mine Ziua Indragostitilor inseamna bucurie, zambete... Idei dragute de a-ti surprinde iubitul, suprize. Motiv de a lua liber si de a te retrage la o cabana la munte. Mai mult timp rezervat NUMAI pentru noi.
R:Crezi in dragoste la prima vedere?Cand te-ai indragostit prima oara?
C:Cred in tot ce e frumos, dar nu am trait asta niciodata.M-am indragostit prima oara pe la 16 ani, iar  relatia a durat 4 ani.
R:Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ai facut pentru persoana iubita?
C:Eram in spital, operata de apendicita, de doar 2 zile. Mi-am suparat iubitul cu ceva, el a plecat suparat din spital. Mi-au trebuit vreo 10 min sa realizez ca era vina mea... am iesit din curtea spitalultui in pijamale alergand fara sa imi pese ca ma durea operatia groaznic si simteam ca o sa se desfaca. Am vrut sa il prind din urma, sa ii spun ca imi pare rau. Operatia s-a desfacut foarte putin intr-un colt, acum cicatricea e mult mai lata acolo... Cand e iubire la mijloc nu-mi pasa de mine, probabil asta e cu adevarat iubire. Asa sunt si acum... 
R:Daca ar fi sa dedici persoanei de langa tine sau tuturor indragostitilor un cantec de dragoste,care ar fi acela?
C:Le-as dedica Tina Turner- Simply the best! 

R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste?
C:Ups... Prietenii mei de la Alb Negru toata ziua se plang ca "iubirea de foame nu tine"... Cred ca au dreptate! Insa, deasemenea, cred ca, iubirea gaseste cele mai multe cai de iesire. Am gasi o solutie sa supravietuim.
R:Ce melodie din repertoriul tau crezi ca ar fi o declaratie de dragoste perfecta, in aceasta perioada?
C:Soapte, Povestea mea,O mie de cuvinte....


 

R:Un mesaj pentru toti indragostitii din Romania si pentru cititorii acestui blog.
C:In general muzica mea este facuta pentru cei care traiesc cu tot sufletul... Pentru cei care isi asuma riscul de a iubi neconditionat. Iubirea vindeca, ea e binecuvantare, asa ca pastrati-o cat mai mult in sufletul vostru, indiferent de riscuri. Va doresc din inima tot ce imi doresc si mie.Multumesc ca imi sunteti alaturi!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)