Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Cupidon:Antidot (Trupa Partial)

Trupa Partial este din Iasi, iar din ea fac parte doi baieti talentati si ambitiosi (Antidot&Slym), care abordeaza stilul hip-hop cu mare succes.In 2011 au lansat primul material,intitulat Partial-De colectie,iar in prezent se lucreza la un nou EP.Antidot (Andrei) unul din membrii trupei ne-a acordat un interviu in exclusivitate despre Luna Iubirii.(Mai multe detalii despre baieti pe pagina lor de Facebook  http://www.facebook.com/PartialOfficial/info )



  R:Ce preferi Valentine ’s Day sau Dragobetele?Ce inseamna pentru tine aceasta zi? 
  A:Sincer le prefer pe amandoua, insa cred ca sarbatoarea traditionala este de Dragobete.Pentru mine aceasta zi este una speciala datorita acestei sarbatori a dragostei prin care iti arati dragostea fata de cei apropiati.
  R:Crezi in dragoste la prima vedere?Cand te-ai indragostit prima oara?
  A:Cu siguranta multi dintre noi cred in dragoste la prima vedere si tind sa cred ca la mai toti s-a si intamplat. Prima oara cand m-am indragostit la modul ala serios, a fost undeva prin clasa a 3-a, atunci am avut ca idee prima mea incercare de prietena :)
 R:Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ai facut pentru persoana iubita?
 A:Sunt o persoana romantica chiar daca prin muzica pe care o fac as parea un bad boy insa nu este asa iar referitor la gesturile nebunesti, sunt foarte multe si unele chiar cu patratelul rosu pe care nu le pot spune aici, imi place sa imi surprind persoana cu care sunt de fiecare data.
R:Daca ar fi sa dedici persoanei de langa tine sau tuturor indragostitilor un cantec de dragoste,care ar fi acela?
A:Avand in vedere ca tocmai am lansat o piesa noua care este in tema cu intrebarea ta eu zic ca piesa " NU STIU DACA " ar fi cea mai potrivita pentru ei.
R:Cum arata o cina romantica perfecta pentru tine?
A:In viziunea mea o cina romantica s-ar petrecere intr-un spatiu intim , fie intr-un local frumos sau pe o plaja cu sampanie si mancare de bun gust iar ca atmosfera sa fie romantica pe masa sa fie si lumanari .
R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste?
A:Daca e vorba de o insula pustie, nu stiu daca se mai leaga cu dragostea pentru ca dragostea se face minim 2 cum ar zice si Velea insa daca ai dragoste de oferit dar in jurul tau nu e nimeni, nu ii mai vad rostul :)!
R:Un mesaj pentru toti indragostitii din Romania si pentru cititorii acestui blog.
A:Pentru cei indragostiti am de zis doar ca ar trebui sa isi sarbatoreasca ziua iubiri oricand au posibilitatea nu numai de zile gen "Valentine's Day".Iar pentru cititorii acestui blog, big up , stati conectati ca si pana acum pe noile proiecte Partial (Antidot si Slym), si ascultati muzica buna si in acelasi timp promovati-o ca ea sa traiasca !Va mai astept si pe pagina mea oficiala de facebook  www.facebook.com/partialofficial

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)