Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Cupidon:Annes


In luna Februarie-Luna Iubirii, vedetele voastre preferate vor raspunde la intrebarile lui Cupidon in exclusivitate, doar pe blogul nostru.Annes, este o artista talentata si frumoasa, care a reusit de-a lungul timpului sa lanseze hituri precum "Atat de greu", "Mi-e dor","How does it feel","Cu tine, doar cu tine", iar de curand a lansat un nou single, care se numeste "Unde".Annes transmite prin muzica ei emotie, dinamism si te invita alaturi de ea sa-ti descoperi calea si te face constient de sine prin simtire.Acum, in Luna Iubirii, artista a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate. 


 
R: Ce preferi Valentine ’s Day sau Dragobetele?Ce inseamna pentru tine aceasta zi?
A: Prefer sa sarbatoresc ambele zile, cu cat mai multe zile care celebreaza iubirea cu atat mai bine. Pentru mine inseamna zile minunate in care ne declaram si ne manifestam dragostea fata de persoana iubita si fata de cei din jurul nostru.
 R:Crezi in dragoste la prima vedere?Cand te-ai indragostit prima oara?
A: Da, cred in dragostea la prima vedere. Este destul de rara, iar atunci cand o intalnesti e o binecuvantare. Prima data m-am indragostit la gradinita, de un coleg, care imi aducea in fiecare zi ciocolata.
R: Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ai facut pentru persoana iubita?
A: Au fost gesturi frumoase, pe care as vrea sa le pastrez doar in amintirea mea, eventual sa le impartasesc cu iubitorii muzicii mele, povestindu-le in versurile cantecelor mele.
R: Daca ar fi sa dedici persoanei de langa tine sau tuturor indragostitilor un cantec de dragoste,care ar fi acela?
A: Le-as dedica piesa mea  "Atat de greu " lansata in 2008, o piesa tare iubita de catre fanii mei indragostiti.
  
 R: Cum arata o cina romantica perfecta pentru tine?
 A:Extrem de romantica, imi pare o cina  undeva, pe un colt de plaja, la malul unei marii, intr-o seara fierbinte de vara. Muzica buna, dragoste, fructe exotice si sampanie.
 R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste?
A: Oriunde am naufragia cu barca dragostei cred ca ar fi minunat. Dragostea misca univesul si n-am avea de ce ne temem cat timp ne iubim.
 R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca ar fi o declaratie de dragoste perfecta, in aceasta perioada?
A:Cred ca, noua mea piesa “Unde...” ce are o infuzie de dubstep care o face absolut electrizanta, cu minunatele ei versurile, pe care le-am scris  impreuna cu baietii de la Gala Records li s-ar potrivi celor ce se iubesc in aceasta perioada.

R:Un mesaj pentru toti indragostitii Din Romania si pentru cititorii acestui blog.
A:Tuturor indragostitilor le urez sa nu abandoneze nicicand dragostea, sa cada in bratele ei binecuvantate; le multumesc deasemenea pentru sustire, fara dragostea lor n-as putea continua, le transmit si le intorc aceeasi iubire prin muzica pe care o cant.
Site-ul meu are acum o noua infatisare www.annes.ro asa ca, astept cu mare drag ca fanii si prietenii sa-mi lase gandurile lor. De asemenea, sunt mai mereu prezenta pe pagina mea oficiala de facebook  www.facebook.com/annes.ro.
Sper sa le face placere sa urmareasca si noul meu videoclip "Unde..."
R:Multumim frumos pentru interviu Annes!Multa bafta in proiectele tale si multa iubire si fericire in viata ta!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)