Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:GLORYA

Incepand de azi, vom incepe o serie de interviuri cu artisti, actori, oameni de radio, in care vom vorbi despre Sarbatorile de Iarna si planurile de viitor ale acestora.Pentru primul interviu am ales o tanara frumoasa si talentata-Glorya. 

 Ea este una dintre cele mai talentate soliste din "tanara generatie",cunoscuta pentru hiturile "Habibi", "Love to love you",“Fete deştepte”,"Angel&Devil", "Stronger”,a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu cu ocazia Sarbatorilor de Iarna!

R:Cum a fost anul 2012 pentru tine?
G:Anul 2012 a fost pentru mine cel mai important an din viata mea,deoarece in acest an am ales sa fac pasul cel mare in lumea muzicii.Nu pot spune ca a fost un an greu.Am muncit foarte mult,dar roadele muncii mele incep sa se vada si acest lucru nu poate decat sa ma bucure.
R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
G:Inca nu am stabilit nimic,dar cu siguranta voi petrece sarbatorile alaturi de familia mea.Luna aceasta am fost si sunt foarte ocupata,deoarece am inceput campania: "Spune stop violentei!Legea te apara!",campanie initiata de Thrace Music.Suntem la inceput de drum,dar asta nu ne impiedica sa-i ajutam pe toti cei care au nevoie de noi,astfel am luat hotatarea ca in cea de-a doua zi de Craciun sa organizam un eveniment care va avea loc in cadrul Centrului de plasament "Antonio" din Constanta.Aici micutii vor primi cadouri si se vor bucura de momentele artistice oferite de tinerii cu suflet mare care au colaborat cu noi si care ne ajuta sa facem acesta lume sa fie mai buna.
R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artista?
G:Cel mai frumos moment...Nu am un moment anume.Pot spune ca am cunoscut oameni minunati in acest an cu care am reusit sa leg prietenii stranse.Ma bucur ca publicul m-a acceptat ca artist si ii sunt recunoscatoare pentru fiecare moment de bucurie pe care il am cand vine vorba de muzica.Inca nu ma pot considera un artist.Sunt la inceput de drum si inca sunt in perioada de adaptare.
R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal! 
G:Imi doresc ca anul 2013 sa-mi aduca sanatate si putere de munca.Nu sunt un om care pretinde prea mult:).Sunt un om foarte credincios,iar Dumnezeu a avut grija mereu sa fiu rasplatita pentru munca depusa.
R:Ce mesaj transmit fanilor si cititorilor acestui blog?
G:Acultatorilor mei le doresc un An Nou fericit si implinirea tuturor dorintelor si le multumesc tuturor pentru tot ceea ce au facut pentru mine, mai ales ca acesta este singurul blog unde cei care ma apreciaza au putut citi interviuri in exclusivitate oferite de mine.Iti multumesc si tie,dragul meu prieten,Lucian Mitrache,deoarece mi-ai oferit sansa de a comunica cu publicul prin intermediul acestui blog minunat pe care scrii cu atata pasiune!La multi ani si toate cele bune!Va pup !
R:Glorya, iti multumesc frumos pentru interviul acordat si iti urez sarbatori fericire si mult succes in viitoarele tale proiecte!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)