Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:Otilia

Otilia este o tanara frumoasa si talentata, care locuieste inca de mica in Spania unde isi continua si studiile Este plina de optimism si spera sa-si construiasca o cariera cat mai solida.Printre piesele ei de succes se numara "Rockear" si "Rumbamour", realizate impreuna cu Chris Thrace. Sa speram ca pe viitor o sa auzim cat mai multe hituri marca Otilia si ii uram mult succes in cariera muzicala.


 R:Cum a fost anul 2012 pentru tine? 
O:Anul 2012 a fost un an plin de lucruri neasteptate, un an in care am invatat ca viata poate "fi o telenovela" Nimic nu este imposibil, trebuie doar sa avem rabdare si sa muncim cat mai mult ptr a putea reusi ceea ce ne dorim cu adevarat. 
R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion? 
O:Pentru mine sarbatorile de iarna sunt momentul preferat al anului.Mari pregatiri nu fac, dar cel mai important pentru mine este faptul ca indiferent unde as fi de Craciun revin alaturi de parinti mei, caci sarbatori fara a fi in sanul familie mi se par destul de triste. Iar de Revelion incerc sa-l petrec alaturi de prieteni, caci stresul si rutina de zi cu zi fac imposibil sa putem fi impreuna. 
R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist? 
O:.Nu am un moment anume, fiecare zi ce trece este preferata mea, sunt zile mai bune si zile nu chiar atat, dar important este sa privesti inainte si sa incerci sa faci mai bine decat ieri.
R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal! 
O:Asteptarile de la noul an, sunt simple imi doresc sanatate si la fel urez si tuturor. Si mi-as dori ca lumea sa fie mult mai buna, mai solidara in general, fara a face ceva doar ptr un anumit scop sau interes. Bineinteles ca imi doresc ca proiectele alaturi de fratele meu "Deejay Traian" sa fie cat mai multe si sa va putem bucura cu muzica buna. 
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog? 
O:Mesajul meu ptr toti cititori si prieteni care i-am putut face in ultimul timp datorita muzicii ,caci muzica este mesajul universal, doar vreau sa le spun - Nu-ti visa viata , traieste-ti visurile!
R:Multumesc frumos Otilia, Sarbatori Fericite si realizari pe toate planurile!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)

 

Filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata