Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:Matteo


Matteo, unul dintre cei mai talentati si de succes artisti din Romania, a reusit si anul asta sa nu-si dezamageasca fanii si sa scoata hituri pe banda rulanta cum ar fi:"Push It" Feat Stella, o piesa care a fost un summer hit, "Tu Tu Tu",realizat in colaborare cu Boier Bibescu,iar de compozitia piesei a fost semnata atat de Matteo, cat si de Florin Nedelcu, managerul acestuia si "Amandoi", o piesa foarte reusita de dragoste.Desi foarte ocupat in perioada Sarbatorilor de iarna, artistul a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate.

 R:Cum a fost anul 2012 pentru tine?
 Matteo
 A fost un foarte bun. Am reusit sa lansez 3 piese de succes si am apucat sa vad si toata tara cu ocazia concertelor.
 R:Au inceput sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
 Matteo
 Au venit sarbatorile, de aceea vreau sa va urez voua si cititorilor vostri "Craciun fericit!" si in acelas timp "La multi ani!" pt 2013 sau un "Happy PWAAH!" :))). De craciun ma pregatesc pe la magazine ca sa fac cadouri celor dragi. Si de revelion, ca in fiecare an, concertez. Am pregatit ceva mega frumos si spectaculos pentru programul de revelion. Dupa noapte de revelion o sa pun poze pe pagina mea de facebook (www.facebook.com/matteomusic) ca sa aiba ocazia sa vada si comenteze si cei pe care nu apuc sa-i vad in noapte de revelion.
 R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist?
 Matteo
 Cel mai frumos moment se repeteta la fiecare concert timp de 45min-1h, cand sunt in fata lor pe scena. Este un moment frumos si pentru mine si pentru cei din public.
  R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal!
 Matteo
 Pentru 2013 am pregatit un show super special, si cand zic show, e vorba chiar de un SHOW. N-as vrea sa dau acum prea multe detalii, pentru ca este prea devreme si inca sunt la stadiul de concepere a lui, dar credeti-ma ca va fi un spectacol care te va lasa fara cuvinte si plin de amintiri placute. Imediat dupa revelion, cand ajung in bucuresti ma apuc, impreuna cu echipa mea de repetitii...atat de entuziasmat sunt. Asta ma implineste si pe plan profesional si pe plan personal, pentru ca imi iubesc meseria, iubesc sa cant.
 R: Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
 Matteo
 Fanilor, pe care eu ii consider prieteni, le urez sarbatori super fericite si sa nu faca excese :))))). As mai vrea sa le si multumesc pentru sustinerea pe care o am din partea lor!!
R:Multumesc frumos Matteo pentru interviu!Sarbatori fericite si felicitari pentru toate realizarile din acest an, anul 2013 sa-ti aduca tot ce-ti doresti! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)