Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:Marc Rayen

  Marc pe numele sau adevarat Marius Leonard, a hotarat sa ia lucrurile in serios si sa studieze ceea ce devenea pe zi ce trece o pasiune din ce in ce mai mare: “muzica”. Pasionat de tot ce tine de acest domeniu, a inceput sa produca melodii si remixuri pentru artistii romani, remixuri care au avut succes in randul consumatorilor de muzica comerciala. La sfarsitul anului 2010, incepe colaborarea cu Radio21
facand parte din proiectul PARTY POSITIVE 6 ore – 6 DJ-i, unde il puteti asculta in fiecare sfarsit de weekend, vineri si sambata cu un dj set “antiplictiseala”.Dupa hituri de succes ca "Freaky Girl" si So(La, La),artistul ne preagteste si poentru 2013 o groaza de surprize placute.


 R:Cum a fost anul 2012 pentru tine?
M:Hmmm ... 2012? A fost un an extraordinar! Mi-a adus cele mai frumoase momente din cariera mea. Anul acesta am reusit sa fac tot ceea ce mi-am propus si mi-a aratat ca orice s-ar intampla pot merge mai departe pentru ca am langa mine o echipa plina de caldura si pe care pot conta oricand. Restul nu mai conteaza. Am invatat sa apreciez ceea ce am si sa fiu fericit cu asta, sa nu las rautatile si egoismul celorlalti sa ma afecteze! Sunt sigur ca anul 2013 va fi unul si mai bun. :)
R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
M:Pentru mine Craciunul si revelionul reprezinta un prilej de ralaxare totala alaturi de familia si prietenii mei, dar si de alti oameni care impartasesc la fel ca mine nevoia de un Craciun mai putin comercial. Orasul parca ne indeparteaza de adevarata semnificatie a acestor sarbatori, iar comercialul ne indeamna la o adevarata goana dupa cadoul potrivit...
 R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist?
M:Cu toate ca au fost foarte multe evenimente placute in viata mea de artist, cred ca cel mai frumos eveniment a fost atunci cand am mixat la cel mai mare eveniment al anului din Romania, LIBERTY PARADE 2012! :) A fost o senzatie unica, un feeling pe care nu il pot descrie in cuvinte. Pur si simplu WOW !!! 
 R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal!
M:Sa fie mai bun decat 2012 :) 
 R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
M: Va doresc „Sarbatori Fericite!” si fiecare dintre voi sa se simta realizat in ceea ce-si doreste. Sa fie sanatosi, caci, dupa cum se mai spune, „sanatatea e mai buna decit toate” si este necesara :)
 R:Multumesc frumos Marc!Sarbatori Fericite si cat mai multe hituri!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)