Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:Livia Taloi(Ema-"Trăsniţii")

Livia Taloi, frumoasa, modesta, ambitioasa si talentata brunetă, care joacă în cunoscutul serial de comedie "Trăsniţii", de la Prima TV, ne-a acordat un interviu in exclusivitate, in care ne-a vorbit despre sarbatorile de iarna, proiecte de viitor si viata sa personala. 



  R:Cum a fost anul 2012 pentru tine?
  L:2012 a fost un an plin...poate cel mai incarcat an din viata mea,cu realizari , dar si cu foarte multa munca...altfel nu se poate! Profesional ma simt implinita...am sarbatorit 1000 de episoade de "Trasnitii"...realizare unica in Romania...si nu avem de gand sa ne oprim....Tot anul asta, dupa 10 ani de pauza, fiind prinsa cu televiziunea, am revenit pe scena teatrului, intr-un spectacol pentru copii la Opera Comica...a fost o reala bucurie sa lucrez alaturi de ei si sa ma intalnesc cu publicul, sa-l aud, sa-l simt si sa-l vad.Personal, m-am bucurat de cateva schimbari : am pastrat sotzul :)), dar am schimbat apartamentul si pe langa asta am reusit sa construiesc o casa...Desi teoretic am avut si vreo 3 luni de vacanta, practic n-au fost decat vreo 2-3 zile...dar a meritat sacrificiul.Am realizat in acest an ca  atunci cand faci ceva cu tot sufletul, cand perseverezi si nu renunti la primul hop... n-are cum sa nu iasa bine!!!
 R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
 L:Desi obisnuiam ca de Craciun sa mergem la mama sau la mama soacra....anul asta stam acasa si facem pe gazdele...ne invitam prietenii si finii la noi , pentru ca ne este dor sa mai stam si pe acasa dupa asa un an aglomerat.
 R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artista?

 L:Au fost foarte multe, mi-e greu sa aleg : primul meu spectacol pe scena unui teatru, prima filmare, primul premiu pentru "cel mai bun serial de comedie", 1000 de episoade "Trasnitii", intalnirile noastre  cu fanii,etc.. 
 R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal!

 L: De la 2013 nu vreau decat sanatate, pentru ca asa cum va ziceam, stiu ca orice imi doresc o sa am...binenteles in limitele bunului simt. Imi doresc un bebe...dar cred ca va veni prin 2014...asa simt eu ;))
 R: Ce muzica si ce artisti preferi?
 L: Cu riscul de a fi considerata subiectiva, il iubesc pe Daniel Lazar si nu doar pentru ca e sotul meu ci si pentru ca are o voce superba si este un adevarat  artist ... violonist, compozitor, bun pedagog, are auz absolut si ...mai e si  barbat "bine"...ce sa mai zic...am avut noroc :)))) In rest...in materie de muzica...raman fidela unor mari artisti : Nat King Cole, Stevie Wonder, Michael Jackson, Sting...dar si a unor artisti mai putin accesibili: Diana Krall, Glenn Hughes.
  R: Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
  L: Sa aveti Sarbatori Frumoase  si impozite cat mai mici!!!!...Apocalipsa nu vine din Cer , ci de la guvernare....asa ca va doresc din suflet sa va bucurati de vremuri mai bune!!!! La multi ani!
 R:Multumesc pentru interviu Livia Taloi!Sarbatori fericite alaturi de familie si sa ajungi la un milion de episoade alaturi de cel mai tare serial de comedie "Trasnitii".La multi ani!

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)