Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:ICE(PLUS 2)

ICE(Cristian Ghena), este fostul component al trupei Plus 2 si are in palmares hituri ca "Dau la pompă", "La Constanţa""Peste caut Fecioara" sau "Shaorma" si colaborari de exceptie, cum ar fi colaborarea cu Costi Ionita.Anul acesta a lansat alaturi de Sergio doua piesa foarte bune "Daca as fi fost bogat" si "Stinge lumina", artistul pregatind multe surprize placute pentru 2013. 


R: Cum a fost anul 2012 pentru tine?
C: Anul 2012 pentru mine, a fost un an plin de impliniri!Am inregistrat cateva melodii noi, am filmat si lansat un clip nou am reusit sa imi cumpar o casa , deci s-au intamplat destule lucruri benefice in viata mea.
R: Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
C: Cam ca in fiecare an ! Nu fac ceva deosebit, petrec craciunul alaturi de familie si prieteni...  asa mi se pare ca simti cu adevarat spiritul craciunului, sa fii alaturi de cei dragi, mai ales ca anul acesta ma prinde Craciunul singur fara iubita :)))
R:Povesteste-ne cel mai frumos moment din viata ta de artist.
C: Cred ca sunt mai multe, dar cel mai frumos moment si emotionant in acelasi timp, mi se pare ca a fost in Alba-Iulia de ziua nationala a Romaniei acum cateva ierni, cand am cantat in fata a peste 100.000 de oameni ,care ne-au intors pe scena de 3 ori pentru bisuri !
R: Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal!
C:Profesional vreau sa mai filmam 2 clipuri si sa editam un album, iar pe plan personal as vrea sa ma linistesc, dar momentan nu prea sunt lasat :)))
R: Ce mesaj transmit fanilor si cititorilor acestui blog?
C: Urmariti-ne in continuare, cum a-ti facut-o pana acum ca sigur nu veti avea de regretat ! Iar pentru cititorii dumneavoastra- stati aproape pe blog ca veti gasi lucruri interesante si sa nu uitam Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!
R:Iti multumim pentru interviu Cristi si iti urez Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi si multe realizari pe plan profesional!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)