Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:Florin Maxineanu

Nascut la 17 Februarie 1976 in Bucuresti, Florin Maxineanu s-a remarcat ca prezentator tv, cantaret de muzica etno si muzica club-dance. El a devenit foarte cunoscut, dupa ce in anul 2004 si-a facut aparitia in showul tv TAXI DRIVER de la Naţional TV
.Au urmat emisiunile "3 ceasuri", "Varzaneata",la Kanal D emisiunile "Testul de rezistenta","Cafeaua de dimineata" realizata impreuna cu Andrei Duban si "Te vreau langa mine".In prezent isi face aparitia cu mult succes in emisiunea "Acces Direct" de la Antena 1, unde isi demonstreaza din plin talentul, reusind sa faca multe farse vedetelor.Desi, foarte ocupat cu filmarile, artistul a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate, in stilul sau inconfundabil. 

 R:Cum a fost anul 2012 pentru tine?
 F:2012 pt mine a fost anul in care mi-am dat seama ca sunt la fel cum voi fi si in 2013....acelasi om simplu care a avut norocul ca fara studii superioare sa ajunga pe micile ecrane....daca cineva considera ca am talent...sigur este nativ..:)))
 R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
 F: Da....ma pregatesc intens de sarbatori...imi cumpar un brad modest...nu zic NU daca cineva mi-ar face cadou un brad...il impodobesc si ma bat cu fiica mea pe bomboane....de revelion sigur ma invita cineva pe la ei....deci, duc un castron de piftie si gata am scapat de inca o cheltuiala...:)))
  R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist?
  F:Cel mai frumos moment din cariera mea de artis inca nu a sosit....dar cand o sa vina sigur voi fi in America...
  R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal!
  F: Asteptarile mele sunt foarte generoase.. vreau sa fim sanatosi Eu si Familia mea si sa imi puneti intrebari si pentru 2014....
  R: Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
  F: Fanilor mei si cititorilor acestui blog le spun asa: daca eu nu existam, nu citeati aceste randuri...dar, daca, exist inseamna ca stiti sa cititi...:)))) Va pup cu drag, sa fiti sanatosi voi si familiile voastre....pana la anu va spun traditionalul HAI RAPIDUUUU!!!!
 R: Florin, iti multumesc frumos pentru interviul acordat, iti urez sarbatori fericite tie si minunatei tale familii si mult succes in viitoarele tale proiecte!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)