Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:Da Fleiva

Flavius Filipescu alias Da Fleiva, este deja bine poziţionat în industria muzicală fiind cunoscut mai mult ca producător, dar anul acesta a excelat foarte mult ca si artist, ultimul sau single "Vina mea", alaturi de Dj Dark si Shidance, fiind considerat deja, un mare hit al sfarsitului de an.
A colaborat şi a compus muzică pentru multe nume sonore din România printre care: Sonny Flame, Dj Robert Georgescu & Lara, Jimmy Dub, Toniq, DeepSystem,Ellise.Ii uram mult succes in proiectele viitoare si sa ajunga cat mai sus in topurile de la radio.

R:Cum a fost anul 2012 pentru tine?
F:Cu foarte mare evolutie fata de anii precedenti.
R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
F:Sincer ...Ma infing in carne si sa recupar proteinele pierdute in studio ...
Evident alaturi de familie mea (Sotia si Baiatul meu).
R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist?
F:Cel mai frumos moment a fost cand am vazut ca este lume care imi apreciaza si respecta munca. De asemeni ii respect foarte mult si totodata le multumesc foarte mult!!!
R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal!
F:Multa sanatate familiei mele si mie ca sa pot evolua cel putin de 2 ori decat 2012 si cat mai multe oferte Da Fleiva
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
F:Va Multumesc si va respect foarte mult pentru ca ma apreciati si respectati munca. Va doresc multa sanatate si un an nou cat mai frumos si fericit . Urmariti-ma cat mai mult si promit sa nu va dezamagesc. Pace Out !!!!
R:Multumesc frumos Da Fleiva pentru interviu!Sarbatori Fericite si hituri cat mai multe! 

>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)