Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:Chriss- Tina(Cristina Constantin)

Chriss-Tina este o tanara frumoasa si talentata, in varsta de 19 ani, care s-a făcut remarcată încă de mică, atunci când a fost cooptată în echipa emisiunii “Abracadabra”. A participat la mai multe festivaluri de muzică, unde a obţinut premii importante! Anul acesta a lansat hitul "Radio" alaturi de Dj Bonne si pregateste multe surprize placute pentru anul 2013.


 R:Cum a fost anul 2012 pentru tine? 
C:Anul 2012 pentru mine ,a fost un an foarte bun,am realizat multe lucruri pe plan profesional.Am luat bacul,am intrat la facultate si am scos primul meu single 'Radio' in colaborare cu Dj Bonne,de-asemenea am filmat si primul meu videoclip la aceasta piesa.Pot spune ca mi s-au intamplat lucruri minunate in cariera mea muzicala. 
R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion? 
C:Sarbatorile de iarna sunt foarte speciale pentru mine.Sunt indragostita de Craciun si de saptamanile de dinainte pentru ca imi amintesc ce simteam cand eram copil: bucuria din familia mea, intalnirile cu cei dragi, colindele de la biserica, mirosul de cozonaci, fericirea de a fi impreuna si de a simti ca oamenii sunt buni si frumosi.De Craciun o sa stau alaturi de familia mea,ca in fiecare an..este o traditie la noi sa fim impreuna,sa stam toti la masa si sa ne bucuram de tot ceea ce se intampla iar de Revelion o sa stau putin cu parintii mei iar mai tarziu cu prietenii. 
R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artista? 
C:Cel mai frumos moment?Am foarte multe momente frumoase din viata mea de artis!Unul dintre ele a fost , atunci cand am participat la "Festivalul Mamaia Copiilor" si am castigat trofeul la creatie si bine inteles cand am lansat piesa "Radio",simteam ca visul mi s-a implinit. 
R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal! 
C:Mi-as dori ca 2013 sa fie un an la fel de bun ca 2012 si sa am mai multe realizari in muzica ,sa mi se deschida mai multe 'usi' in strainatate si sa demonstrez ca nu sunt doar o fata dragutza care arata bine,ci ca eu stiu sa cant si asta fac de cand sunt ma stiu..Asta este visul meu si asta mi-am dorit mereu. 
R:Ce mesaj transmit fanilor si cititorilor acestui blog? 
C:Le doresc un an nou,splendid plin de bucurii ,si implinire sufleteasa si la cat mai multe realizari si iubiri de-o viata !Va pupacesc si va multumesc ca ma sprijiniti !
 R:CRISTINA, iti multumesc frumos pentru interviul acordat, iti urez sarbatori fericite si mult succes in viitoarele tale proiecte!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)