Treceți la conținutul principal

Interviul lui Mos Craciun:Chris Thrace

Astazi, Mosul v-a pregatit un interviu cu Chris Thrace (Cristian Tarcea)- artist, compozitor şi producător foarte talentat, care a reusit sa scoata foarte multe hituri printre care:"Lullaby""Angel&Devil","Love Supplier","Uh Girl","Party on the Floor","Un beijo", "Ladida" alaturi de Celia.


R:Cum a fost anul 2012 pentru tine? 
C: Anul 2012 a fost un an destul de greu , datorita faptului ca am avut destul de mult de lucrat , am avut BACul , si destul de multe alte examene de dat.. dar.. au existat si surprize. Tot in acest an am inceput colaborarea cu Glorya ,care este o fata foarte talentata si care ma ajuta foarte mult in ceea ce fac.
R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
C: Mai mult ca sigur imi voi petrece sarbatorile alaturi de familie si de cei dragi. Chiar nu m-am gandit cum sau unde.. Nici nu stiu cum sa ma pregatesc , sincer.. dar eu cred ca cel mai important este sa fi alaturi de ei , restul chiar nu mai conteaza..
Eventual daca mai e si o muzica buna , un carnacior , o ceafa de porc , si alte delicatese de regim , e perfect.. :))))

R: Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist?
C: Cel mai frumos moment din viata mea de artist ? Pentru mine orice moment conteaza , atata timp cat pot sa exprim ceea ce simt prin muzica , asta este cel mai frumos lucru pentru un artist , mai ales cand vezi ca lumea apreciaza (cei care stiu sa o faca)...
R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal! 
C:  Asteptarile mele ? Sper ca anul ce vine sa aduca tuturor in primul rand sanatate , ca-i mai buna decat toate, sa fie cat mai putine stiri de scandal si alte prostii .. si imi doresc din suflet ca lumea sa fie mai buna (cei care inca nu au facut aceasta schimbare).
Iar pentru mine pe plan profesional , imi doresc ca lumea sa inteleaga ce vrem noi sa facem prin muzica , sa ne inteleaga mesajele , si de ce nu , sper ca anul 2013 sa aduca la iveala cati mai multi oameni talentati , ca sa avem pentru cine compune :)) 

R: Ce mesaj transmit fanilor si cititorilor acestui blog?
C: Un mesaj tuturor prietenilor (pentru ca eu nu pot sa-i consider fani).
In primul rand , va doresc tuturor sarbatori fericite si fie ca aceste zile speciale ce vin , sa va aduca acea bunatate si caldura sufleteasca de care oricine are nevoie ! Sanatate si tot ce va doriti!
Iar tie Lucian deasemea , iti multumesc foarte mult pentru tot ceea ce faci pentru noi cei care "vorbim" prin aceasta limba a muzicii Esti un om special si meriti laudele noastre , ale tuturor !
Iar voi , dragii mei prieteni , stati pe aproape , pentru ca venim cu multe multe surprize care sper eu ca o sa va placa !! Va imbratisez !

R: Cristi si noi iti uram Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi, multe reusite pe plan profesional si cat mai multe hituri marca THRACE MUSIC!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)