Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:Catalin Marin(Vandamme-"Trasnitii")

Cătălin Marin , talentatul si simpaticul actor din serialul "Trăsniţii", de la Prima TV, a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate.



R:Cum a fost anul 2012 pentru tine?
C:Anul 2012 a fost unul foarte plin sa spun asa, cum sunt toti din clipa in care am intrat in echipa Trasnitii. A fost un an incarcat, care a avut doua momente speciale. Baiatul meu a implinit 18 ani (nu-mi vine sa cred ce repede trece timpul) iar serialul Trasnitii a implinit frumoasa cifra de 1000 de episoade!Deci, pot spune ca anul 2012 a fost un an deosebit atat personal cat si professional!
 R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
 C:De cativa ani avem o traditie in familie. Craciunul, il petrecem acasa alaturi de rude si prieteni, iar noaptea dintre ani ne va gasi undeva la munte.Bucatele traditionale sunt gatite de mine pentru ca imi place sa stau in bucatarie si sa fac tot felul de combinatii de carnuri si sosuri care sfarsesc consumate foarte repede de invitatii pe care-I avem.Chiar si Melia(sotia mea) care este vegetariana saliveaza la vederea mancarurilor pe care le fac dar asa cum ii sta bine unui vegetarian se abtine si ne lasa pe noi ceilalti sa ne ingrasam.
 R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist?
 C:Au fost multe momente frumoase care au ramas nu numai in memoria mea ci si a colegilor mei.Am petrecut alaturi de fanii serialului Trasnitii la episodul trei sute, a urmat episodul cinci sute, intalniri in Mall-uri cu fanii din toata tara, filmarea videoclipului special” Iti Multumesc “ impreuna cu fanii si multe altele. Cred totusi ca cel mai frumos moment a fost acela de la filmarea episodului o mie.Suntem singurul sitcom din lume care a realizat o mie de episoade si nu ne oprim aici.Stiu ca pe locul doi este Familia Simson care cred ca facut cinci sute saizeci de episoade.
  R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal!
  C:In 2013 imi doresc sa am puterea de munca pe care am avut-o pana acum si sa descretim fruntile oamenilor in fiecare seara, asa cum am facut-o pana acum.
  R: Ce muzica si ce artisti preferi?
  C: Inca de cand eram copil imi placea muzica hip-hop. Am trecut prin toate genurile hip-hopului si am ascultat de la Run DMC pana la Parazitii. Asta insa nu m-a oprit sa merg pana la Koln pe 1 Ianuarie, special sa vad un concert al lui Andre Rieu.Sunt un fel de baiatul rau care asculta hip-hop dar care strabate mii de kilometri sa vada un concert de muzica clasica.
  R: Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
  C:Va doresc tutror un an linistit, sa iubiti, sa fiti iubiti si sa aveti puterea de a zambi mai mult! La Multi Ani!
  R:Multumesc pentru interviu Catalin!Sarbatori fericite alaturi de familie si multe realizari pe toate planurile.La multi ani!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)