Treceți la conținutul principal

Interviul Lui Mos Craciun:B.M. Fyc (Bînă Mihăiţă Ficu)


 
B.M. Fyc (Bînă Mihăiţă Ficu, este printe putinii artisti din Romania, care face muzica ambientala, asa numita muzica de relaxare.Cu ocazia Sarbatorilor, artistul ne-a acordat un interviu in exclusivitate. 



 R:Cum a fost anul 2012 pentru tine?
BMFyc

Anul 2012 ?... parca prea repede a trecut... nu am multe realizari insa cele care sunt, sunt esentiale.Mi-as fi dorit sa pot face mai mult, in special legat de muzica, sa creez mai mult.Apoi viata personala, am si aici de lucru... parca bat pasul pe loc.
Sa speram ca 2013 va aduce mai multe realizari si impliniri, ceea ce doresc tuturor.

 R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion? 
 BMFyc
Cum ma pregatesc? pai... o intrebare grea. De ce ar trebui neaparat sa ma pregatesc?
In primul rand ma pregatesc sufleteste, apoi mai vedem... imi place sa iau lucrurile asa cum vin, (atentie nu ''cu vin'') daca imi fac planuri nu-mi ies, asa ca momentul este esential, atunci ma decid. Sunt baiat mare...

 R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist? 
 BMFyc
 Asta-i o intrebare usoara! Momente frumoasa au fost multe, de cate ori reusesc sa creez ceva unic am o satisfactie pe masura.Nu-mi place sa ma laud... Insa ceea ce ar trebui sa stiti voi, ascultatori, este ca un artist are si momente mai putin frumoase.Un artist vede si simte lucrurile, oameni, si viata altfel... Intotdeauna sensibilitatea isi pune amprenta.Acum nu stiu cat de artist sunt eu... ramane la aprecierea publicului, nu vreau sa par lipsit de modestie.
 R:Ce asteptari ai de la 2013? Profesional si personal!
 BMFyc
 Sincer, imi doresc sa realizez un nou album muzical, sper sa si reusesc.Sa gasesc un producator sau un sponsor care sa ma ajute sa-mi promovez muzica.Iar celelalte vin de la sine, zic eu.., sau asa ar trebui cel putin.
 R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog? 
 BMFyc:Mesajul meu pentru fani si cititori? In primul rand le doresc ''sarbatori fericite !!!'' multe implini si realizari in noul an.Dumnezeu sa le daruiasca tot ce merita!.Apoi le doresc (si imi doresc) sa-si indrepte atentia spre lucrurile frumoase, mai putin comerciale,sa aprecieze mei mult ceea ce este facut cu (si din) pasiune.Va multumesc!.Sa auzim (doar de) ... bine!
 R:Multumesc frumos B.M. Fyc pentru interviu!Sarbatori Fericite si hituri cat mai multe!

Comentarii

BM Fyc a spus…
Multumesc site-ului exclusivparty2012 (in mod special lui Lucian Mitrache)
si Va urez tuturor sarbatori fericite!.

Cu apreciere si respect,
B.M.Fyc

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)