Treceți la conținutul principal

New Video:will.i.am ft. Britney Spears- Scream & Shout

will.i.am lanseaza un nou clip alaturi de Britney Spears.“Scream & Shout” are parte de un clip în care Britney Spears apare cu o coafură à la Brigitte Bardot, îmbrăcată într-o ţinută ce-i lasă la vedere abdomenul.
Se pare că cei doi artişti sunt încântaţi de colaborare, după cum a spus Britney “Will e ca un copil mare. E foarte amuzant. Ne-am distrat mult”.
Will la rândul lui şi-a exprimat entuziasmul, spunând “Să lucrezi cu un artist ca Britney e motivul pentru care îmi place să fac muzică. Ea iubeşte muzica la fel de mult ca şi mine. Sunt foarte mândru de această nouă piesă. E cel mai bun cântec la care am lucrat în ultima perioadă”.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)