Treceți la conținutul principal

New Single:GEO aka G-O - TRANCE PROGRESSIVE+ Interviu

Tanarul si talentatul GEO aka G-O lanseaza un nou single, care se numeste "TRANCE PROGRESSIVE".Cu aceasta ocazie, artisul a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate:


R:De cand ai inceput sa canti?De cand aceasta pasiune pentru muzica?
G: Pasiunea mea pentru muzica a fost de mic.Imi aduc aminte ca ascultam casete si cantam o data cu ele.Mai faceam si pe tobasarul cateodata, numai mama stie cate oale i-am distrus.Le intorceam invers si bateam la ele...bineintels se auzea numai un zgomot care doar mie imi placea :))
M-am apucat sa cant pe la varsta de 16 ani,nu profesionist, ci doar in incercarea de a vedea daca am sau nu talent.Mai tarziu prin munca multa si dorinta de a canta am reusit sa fac piesa "Amintiri".
 R:De ce "Music For You"?
G: Music For You a fost primul meu album in incercare de a face muzica Trance! E a doua iubire dupa RnB ! Am numit albumul Music For You, deoarece muzica este pentru fiecare om ,nu doar pt un iubitor al genului.Prin muzica simti ca traiesti,iar eu asta vreau sa fac... sa fac oamenii sa simta ca traiesc din plin fiecare minut al melodiei!
R: Ce gen de muzica te reprezinta cel mai mult?
G: RnB ..deoarece sunt un visator si un romantic . Imi plac meldodiile care te fac sa plutesti sa te duca cu gandul departe ...la iubirea ta...sau la cineva pe care simpatizezi.
R: Ce planuri de viitor ai?
G: Sa fac o colaborare la 1-2 piese cu Dj Lucian si sa imi scot primul meu album RnB....sunt piese in proiect dar ramane de vazut ce ramane si ce dam la o parte...Si tin sa multumesc pe aceasta cale bunului meu prieten si partener Eugen (Bassu) cel care ma ajuta cu muzica si lui Dan 600 pt ca m-a ajutat cu piesa "Amintiri" si este un bun prieten....era sa uit un prieten bun bun si un om minunat Dj Lucian maxim respect !
R: Ce mesaj ai pentru cititorii acestui blog?
G: Sa fie buni si cu inima curata pt ca asta e cel mai important,sa fie cu ochii pe acest blog minunat unde se posteaza cea mai buna muzica si le doresc sa aiba parte numai de bine si de muzica buna.... si sa fie pe faza cand o sa imi scot viitoarea melodie :)o vor gasi cu siguranta pe acest blog . Va salut si numai bine !
R:Geo iti multumim si iti uram mult succes in proiectele viitoare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)