Treceți la conținutul principal

New Single:Anna Lesko - Ia-ma

Anna Lesko revine in aceasta toamna cu un nou single “Ia-ma”, produs de Smiley, Alex Velea si echipa HaHaHa Production (Mititean Rares, Batrinu Marian, Moraru Diana). Artista promite ca este hit-ul care o sa va faca pe toti sa suspinati dupa vara, avand un sound vesel si catchy
:
 “Mi-am dorit foarte mult sa revin la piesele in limba romana, fiind stilul care m-a consacrat si in care ma regasesc. Noul single “Ia-ma” mi se potriveste de minune, versurile surprinzand o senzualitate deosebita .Este o surpriza pentru fanii mei care ma pot gasi pe site-ul meu www.annalesko.ro dar si pe pagina mea oficiala de facebook: www.facebook.com/annalesko.” 
Piesa “Ia-ma” completeaza perfect show-ul Annei, fiind un adevarat spectacol de scena, cu scenografie, Dj care mixeaza live, dansatoare, poveste si mai ales cele mai tari hit-uri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)