Treceți la conținutul principal

New Video:Glorya - Stronger (SLOW VERSION)

Frumoasa si talentata cantareata Glorya, revine cu o surpriza foarte placuta, varianta slow a piesei "Stronger".Piesa suna foarte bine, iar interpretarea artistei este de nota zece, reusind sa demonstreze ca are o voce foarte buna.Dar, iata ce ne-a declarat Glorya in exclusivitate
:
  Am tinut neaparat ca "Stronger" sa aiba o varianta slow,deoarece mi-au placut si imi plac foarte mult baladele rock.De partea acustica s-a ocupat chitaristul nostru,Iani Chitarescu,care este elev in clasa a-10-a la Liceul de Arta "Regina Maria" din Constanta.Consider ca acest gen de muzica ma caracterizeaza pentru ca sunt o fire foarte sensibila,iar lucrul cel mai amuzant care mi se intampla cand interpretez aceasta piesa este ca imi dau lacrimile de fiecare data."Stronger" este piesa sufletului meu.Fiecare om are povestea vietii lui,pe a mea am scris-o pe foaie si am pus-o pe note muzicale,iar rezultatul final sper sa placa publicului tanar in special.
Felicitarile Glorya si cat mai multe piese reusite alaturi de Chris Thrace!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)