Treceți la conținutul principal

New Video:Ellie White - Ziua Mea

Dupa ce in primăvară a făcut furori cu “Sete de Noi”, Ellie White este pregatita sa atace din nou topurile cu o nouă piesă in limba romana: “Ziua Mea”. Piesa se bucură şi de un videoclip filmat în luna iulie, în Malta, în aceleași locuri în care s-a turnat și pelicula “Contele de Monte Cristo”
, care i-a avut în rolurile principale pe Gerard Depardieu și Ornella Muti. Clipul a fost regizat de Alex Ceausu. “Am filmat videoclipul piesei în Malta, la invitația Ministerului Maltez de Turism și al agenției de turism Malta Travel. Prima zi am început-o cu o plimbare pana la Fereastra Albastra, una din emblemele insulei Gozo. Locul este de vis. Am filmat printre stâncile săpate de valurile și vântul Mediteranean, am înotat și am ajuns în locul în care au fost filmate și câteva scene din ‘Contele de Monte Cristo’”, declara Ellie White. “Într-o altă zi, am filmat în locurile unde s-au turnat scene din filmul ‘Popeye Marinarul’ cu Dustin Hoffman în rolul principal. Localnicii au transformat tot acest decor într-un imens parc de distracții. Este unic în felul lui, ceva ce nu poate fi comparat cu niciun alt parc din lume. În a treia zi, am ajuns la Valetta, capitala ţării, un oraș superb aflat în patrimoniul UNESCO”, a adăugat cântăreaţa. Despre povestea melodiei şi Ellie ne-a povestit: “Ziua Mea” este acea zi la care visează orice fată, o zi în care totul este aşa cum își dorește ea, este ziua în care îl are alături pe băiatul pe care îl iubește și alături de care trăiește o poveste de iubire ideala! Băiatul cu care îmi trăiesc eu povestea de dragoste din videoclip este un model maltez. Este frumos, am comunicat foarte bine cu el și ne-am simțit excelent împreuna!”, declara Ellie White.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)