Treceți la conținutul principal

New Video:Ami - Trumpet Lights

Iata, ca a aparut si clipul piesei "Trumpet Lights", care este interpretata de Ami.Dar, cine este Ami? Ami, cel mai nou proiect MediaPro Music, nu este doar o cantareata de exceptie ci un muzician in adevaratul sens al cuvantului. Artista, care a lansat primul sau single, “Trumpet Lights”, are in spate o cariera muzicala impresionanta. La doar 22 de ani,
Ami sau Andreea Moldovan Ioana a castigat numeroase premii, atat ca violonista, cat si ca solista vocala. Artista ne povesteste ca primul contact cu muzica l-a avut copil fiind, la varsta de 3 ani, cand parintii au observat ca nu se misca din fata oglinzii, unde Ami isi imagina ca flaconul de spray este microfonul. Intrebata ce inseamna pentru ea “Trumpet Lights”, piesa compusa de Adi Colceru alias David Deejay, artista ne spune: “Adi a fost un tip foarte ok, am colaborat de minune, a fost foarte interesat de ceea ce imi doresc sa fac si a tinut intotdeauna cont de parerile mele, ceea ce nu poate decat sa ma bucure, pentru ca eu, ca si artist, tin sa imi pun amprenta pe muzica mea, sa imi aduc si eu aportul in crearea ei si sa muncesc cot la cot cu staff-ul, nu sa fiu o simpla interpreta, care canta ceea ce i se da. De cand am auzit piesa pentru prima data, am simtit cu toata convingerea ca ma reprezinta din toate punctele de vedere, am stiut ca va prinde pentru ca e ceva nou, fresh si sexy. Aceasta noua piesa reprezinta intrarea intr-o alta era muzicala pentru mine, un pas mare catre ceea ce incerc eu sa realizez de cativa ani incoace si anume sa devin o artista cunoscuta si sa fac muzica la un nivel inalt, daca se poate si international, odata cu trecerea timpului. Sper ca single-ul “Trumpet Lights” sa ajunga la sufletul publicului, asa cum a ajuns si la sufletul meu din prima clipa.” Rugata sa se descrie, Ami recunoaste faptul ca este mignona ar putea induce lumea in eroare, dar in pofida acestui fapt ea se considera ”o persoana puternica, hotarata si ambitioasa. Am si partea mea de nebunie, in sensul bun fireste, adica sunt foarte energica, glumeata si imi place sa imi ocup mereu timpul cu ceva, sa nu stau degeaba.” Fiind inca studenta a Universitatii de Muzica Bucuresti, sectia Compozitie Jazz- Muzica Usoara, in anul 4, Ami isi petrece mare parte a timpului cu colegii la cursuri, marturisind faptul ca nu ii place sa leneveasca, ci sa fie ocupata cu ce ii place sa faca cel mai mult, si anume muzica.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)