Treceți la conținutul principal

New Single:Mattyas - Remember

Mattyas, romanul care a le-a innebunit pe grecoaice cu piesele “Mi amor” sau “Missing You”, considerat si unul din cei mai sexy cantareti din Romania, revine cu un single nou! Este vorba despre “Remember”, un track produs de Adi Cristescu si LLP
, care suna foarte tare si cu siguranta se va bucura de succes atat in Romania, cat si peste hotare. “Finally! Dupa o lunga perioada de timp in care am cautat piesa perfecta pt sufletul meu, iata ca am reusit sa o gasesc! EU deja o iubesc! Sper ca si voi sa va indragosti in scurt timp!:)”, a scris Mattyas pe pagina de Facebook.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)