Treceți la conținutul principal

New Single:Glorya - Smart Girl

Frumoasa si talentata Glorya, a lansat varianta in engleza a piesei"Fete Destepte".Bineinteles de muzica s-a ocupat Chris Thrace.Iata ce a declarat artista in exclusivitate pentru blogul nostru:


Este varianta in engleza a piesei "Fete destepte".Am scos si aceasta varianta pentru ca aveam o datorie fata de ascultatorii din afara.Piesa transmite acelasi mesaj.Sper sa le placa ascultatorilor mei si aceasta varianta. Repet,nu am vrut sa facem un imn al fetelor,noi am "rupt cateva fragmente" din viata reala si am transmis un adevar. Mesajul a fost transmis intr-un mod mai comic,multe dintre ascultatoare intelegandu-l,fapt care ma bucura.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)