Treceți la conținutul principal

Dj Lucian-un artist, care face muzica din suflet pentru suflet

Dj Lucian(Lucian Mitrache), este un tanar din Slatina, care face muzica de cativa ani buni si se pregateste pe 11 Septembrie, chiar de ziua sa, sa lanseze un nou album online.Albumul se numeste “Energy Music” si va putea fi downloadat gratis dupa internet.Dj Lucian ne-a acordat un interviu foarte interesant in legatura cu viitorul sau album.
Anca M:De ce “Energy Music”? 
Dj Lucian:Pentru ca toate melodiile dupa album transmit o energie pozitiva, toate sunt create din suflet pentru suflet.Eu consider ca dragostea si muzica sunt cele doua aripi ale sufletului. 
Anca M:Foarte frumos si deasemenea foarte interesant.Ce fel de piese se vor gasi pe viitorul tau album?Cine sunt invitatii speciali?
 Dj Lucian:Pe viitorul meu album se vor gasi piese dance si house pentru toate gusturile.Invitati speciali sunt binecunoscutul artist si realizator tv Florin Maxineanu, o tanara foarte talentata si foarte frumoasa din Craiova, care se numeste Reyna Vox si un prieten bun, foarte talentat si el,Geo aka G-O!
Anca M:Abia astept sa ascult albumul tau. De unde vine pasiunea ta pentru muzica?
 Dj Lucian:Inca din liceu eram foarte pasionat de muzica, atunci am infiintat si o trupa dance, care se numea “Exclusiv”, asta prin anul 2000.Mai tarziu m-am apucat de muzica house, am mixat in diferite cluburi din tara si din afara, am remixat multe piese, am compus piese si am lansat pana acum 3 albume online de muzica dance si house, care s-au bucurat de un mare succes in tara si in afara. 
Anca M: Am observat ca piesa ta “Vise” impreuna cu Florin Maxineanu, este de cateva luni in topul nostru si in alte topuri de muzica dupa internetEste important ca un artist sa isi promoveze piesele pe internet?
 Dj Lucian:Da, este foarte important. Internetul te poate ajuta foarte mult in promovarea pieselor, pentru ca nu toti artistii au ocazia sa fie difuzati la radio si la Tv.Toate piesele si clipurile mele au fost promovate cu ajutorul internetului.
 Anca M: Ce le transmiti fanilor tai? 
Dj Lucian:Fani?Pentru mine nu exista fani, doar oameni care imi asculta si imi apreciaza muzica.Eu nu sunt vedeta, sunt un simplu om, care va face muzica din suflet pentru suflet. Vreau sa le multumesc pe aceasta cale tuturor celor care ma sustin si care imi asculta muzica, promit sa nu-i dezamagesc niciodata!
 Anca M:Lucian, iti uram multa bafta cu noul album si te asteptam cu alte proiecte noi si cu articole interesante pe acest blog! 
Dj Lucian:Multumesc frumos, Anca!Va Pup si nu uitati sa ascultati doar muzica de calitate! 


Nu uitati pe data de 11 Septembrie, puteti downloada gratis de pe acest blog noul album Dj Lucian-Energy Music!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)