Treceți la conținutul principal

New Video:ANK NEACSU-BALI

Proaspat casatorita, Ank Neacsu si-a petrecut luna de miere muncind filmand un videoclip de vara la piesa “Bali”, in care apare si sotul artistei, Serkan. Filmat in Turcia in regia lui Catalin Dardea de la Full Boss Music, Ank se declara incantata de rezultatul fina
l, dupa ce frumoasa artista a trecut printr-un lung sir de peripetii. S-a imbracat cu ce haine a gasit ratacite prin valiza, a imprmutat cateva lucruri din garderoba sotului, a uitat CD player-ul pentru playback acasa si a fost la un pas sa rateze rasaritul, din cauza aglomeratiei de pe autostrada, dar cu toate aceste peripetii rezultatul este unul de senzatie. A avut parte de un peisaj minunat in Antalya, dar si de sfaturile creative ale sotului ei. Creatoarea ei preferata, Maria Wonderlolita i-a trimis special din tara cateva tinute pentru noul ei videoclip. “Eram în vacanţă, dar a venit un amic, Cătălin Dardea, care a mai făcut câteva videoclipuri cu trupa ASIA şi el a venit cu ideea. Iniţial nu am vrut, dar până la urmă am ales câteva locuri de filmare, m-am îmbrăcat cu ce aveam eu la mine, mi-am cumpărat de acolo o şapcă şI o fustă de marinăriţă, am furat de la Serkan o cravată neagră. La un moment dat, Cătălin i-a propus lui Serkan să apară în videoclip. Nici eu n-am mai filmat cu vreun bărbat, nici el nu a mai fost vreodată într-o asemenea ipostază, dar a ieşit foarte bine”, a povestit Anca.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)