Treceți la conținutul principal

Glorya-Artista care este mai "Stronger"ca oricand

Glorya, una dintre cele mai talentate soliste din "tanara generatie",cunoscuta pentru hiturile "Love to love you",“Fete deştepte” şi “Stronger”,a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu!


 R:Buna,Glorya! Glorya sau Felicia?
 Glorya:Buna si tie si tuturor cititorilor acestui blog! Hmmm..Numele “Glorya” are o poveste destul de interesanta,dar si amuzanta in acelasi timp:))! Parintii mei mi-au pus acest nume deoarece am fost nascuta pe 21 Decembrie 1989,practic,am venit pe lume o data cu inceputul democratiei,as putea spune.Cand eram mai mica nu imi placea acest nume deloc,iar singurii care imi stiau numele intreg erau prietenii mei apropiati si tot datorita lor,pentru ca am ramas la fel de buni prieteni si in momentul de fata,am ales sa pastrez acest nume care sa ma reprezinte ca viitor artist:).Sa stiti ca acum imi place numele meu:))!
R: De unde vine pasiunea pentru muzica?Talentul l-ai mostenit din familie?
Glorya: Mama mea si-a dorit foarte mult ca eu sa cant,dar din cauza timiditatii pe care o aveam in copilarie si de care nu am scapat nici acum in totalitate nu am putut sa urc pe o scena pana in momentul de fata:).Practic,muzica era coltul meu de liniste,imi aduc aminte ca ori de cate ori eram suparata cantam si muzica imi dadea forta necesara sa merg mai departe.Muzica era terapia mea:).
R:Spui ca nu iti doreai sa faci muzica.Cum ai ajuns sa iti doresti acest lucru si cum l-ai intalnit pe Chris Thrace?Cum a inceput totul?
Glorya: Da,nu am visat niciodata ca o sa ajung sa imi doresc sa fac muzica,pana acum un an mi-am indreptat atentia asupra facultatii pe care o fac si in prezent,iar in timpul liber ma ocupam de” imaginea domnisoarelor”,faceam tatuaje cosmetice,make-up,unghii ,tundeam,faceam tot ceea ce tinea de estetica frumosului:).Asta pana intr-o zi cand am luat hotararea de a-mi face o piesa din pura curiozitate,piesa pe care vroiam sa o pastrez doar pentru mine.Asa am ajuns la Chris Thrace,un tanar foarte talentat din Constanta.A fost mana destinului,as putea spune.Acesta mi-a compus prima piesa “Love to love you” ,piesa de care m-am indragostit pur si simplu:).Am lucrat amandoi la linie si versuri,dupa care Chris mi-a propus sa raman proiectul lui. Ceea ce este amuzant in toata aceasta poveste este faptul ca am ales intr-un final sa lansez piesa,dar fara ca pe aceasta sa apara poza,video etc,deoarece nu vroiam sa stie nimeni cine este Glorya,dar Chris m-a incurajat si datorita lui am luat hotararea sa continui.Am ales sa mergem pe acest drum impreuna,eu devenind proiectul Thrace Music si ma bucur din tot sufletul ca publicul ne apreciaza munca. R:Glorya,ce iti place sa faci in timpul liber?
Glorya: In timpul liber cant:)).Am foarte putin timp liber,deoarece mai tot timpul sunt in studio,iar daca nu sunt in studio,lucrez acasa,fac karaoke,iar in perioada sesiunii invat:)).Nu imi place sa am timp liber,prefer o vacanta de 4-5 zile la un anumit interval de timp ,iar in rest ma relaxez prin muzica,exact ca atunci cand eram copil:)
 R: Spuneai ca toate piesele tale vor veni insotite de un mesaj.Ai putea sa ne dezvalui ceva din viitoarele proiecte?
Glorya: Incepand de la “Love to love you”,”Habibi” care spre bucuria noastra a intrat in topul celui mai mare radio din Turcia si “Fete destepte”,toate piesele au avut si vor avea cate un mesaj,iar ascultatorii pot invata cateva lectii de viata “sanatoase” din viitoarele mele piese.Vor fi piese de dragoste,in engleza,dar si in romana. Trebuie sa marturisesc ca nu imi place sa cant despre ceva in care nu ma regasesc,iar eu si Chris formam o echipa foarte buna in materie de comunicare si stabilim de comun acord ceea ce vrem sa facem pe piese astfel incat sa nu dezamagim niciodata.
 R:Ce le transmiti fanilor tai?
Glorya: Eu nu am fani,am doar oameni care apreciaza ceea ce incerc eu sa fac.Nu ma consider artist,mai am foarte multe de invatat. Vreau sa le multumesc pe aceasta cale tuturor celor care ma sustin si sa asculte muzica calitativa!:)Va pup!
R:Glorya,noi iti multumim pentru interviul acordat si iti uram mult succes in cariera si speram sa ne incanti in continuare cu vocea si talentul tau minunat!
Glorya: Va multumesc si eu!Multumesc pentru sustinere!Sa aveti cat mai multi cititori pentru ca sunteti o echipa bine organizata si niciodata nu ati dezamagit pe nimeni!Va pup!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)