Treceți la conținutul principal

New Video:Bibanu MixXL feat. Puya & Delia - Gone

Bibanu miXXL a lansat astazi videoclipul single-ului “Gone”, pentru care a colaborat cu Delia si Puya, in care ii vedem pe cei doi cum se plimba linistiti pe bicicleta prin oras, iar Delia arata senzational! “Nu vedeam alte colaborari pe piesa decat cu La Familia
si imi doream una dintre cele mai bune voci din Romania. Asta e piesa pentru cei care ne asculta de atatia ani. Iar ei… sunt familia mea. Imi pare rau ca nu este si Sisu pe piesa, dar ii am pe Puya si Dj Wicked. Delia e o artista care profesional e ireprosabils. Are voce, e frumoasa, carismatica si foarte muncitoare,” a spus Bibanu despre colaborarea cu Puya si Delia. Filmarile s-au desfasurat in Brasov si Salajan si au fost realizate de Vision Production, echipa cu care Puya a mai lucrat. “Am incercat sa pastram ideea clipului cat se poate de simpla, nu o sa apara masini tunate, femei tunate si chestii de genul asta, o sa apara in clip exact mesajul piesei pe care de obicei il transmitem,” a mai adaugat Bibanu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)

 

Filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata