Treceți la conținutul principal

New Video:Anda Adam - Say Goodbye

Anda Adam a lansat astazi dimineata la ora 11:00 noul sau videoclip, pentru piesa “Say Goodbye”!Filmările au avut loc la studiourile din Buftea, iar povestea o pune pe Anda Adam în rolul unei iubite de soldat pleacat la război. Regizat de Iulian Moga
, clipul o prezintă pe artistă într-o postură nouă, nostalgică, vulnerabilă. Totul, într-un décor aproape suprarealist, cadre alb negru, în care singurele obiecte colorate sunt cele câteva zeci de umbrele roșii. “Am filmat timp de două zile pentru clip. A fost obositor, pentru că abia mă întorsesem din Liban, însă am avut parte de o echipa de vis, alături de care totul a mers strună. Pentru un cadru am ales 80 de umbrele roșii, deschise, care simbolizează protecția de care ai nevoie atunci când suferi după despărțirea de persoana iubită. În plus, cadrul este spectaculos. Ținutele mele din clip au fost realizate de Lena Criveanu”, ne-a declarat Anda Adam.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)

 

Filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata