Treceți la conținutul principal

New Video:Blaxy Girls Mi-e dor

Fetele de la Blaxy Girls au lansat un nou videoclip la cel mai recent single: “Mi-e dor”, o piesa de dragoste, produsa de Costi Ionita!
Videoclipul foarte senzual in care se surprind amintirile unei povesti de dragoste foarte frumoasa a fost regizat de Anthony Icuagu, fiind implementate decoruri impresionante. In clip sunt prezentate scene din povestea de dragoste dar si pe cele 5 membre ale formatie. “Clipul este alcatuit si din scene de „making off’ tocmai pentru a reda identitatea/frumusetea clipului. Nu incercam sa vindem o poveste publicului ci permitem publicului sa vada cu ochii lor cum suntem cu totii umani si incercam sa croim o poveste (asa cum e in viata). Am incercat sa facem ceva dragut…..cred ca am reusit. Fetele sunt surprinse in ipostaze sincere, naturale si prietenoase. Si mai important, fiecare are o identitate. Cred ca cu acest clip, nu vor mai fi “fetele de la Blaxy Girls”, a spus Anthony despre videoclip. Pline de energie creativa, un look modern, cu un stil ce imbina alternativul cu elemente rock si de drum and bass, asta ne ofera Blaxy Girls in videoclipul “Mi-e dor”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)