Treceți la conținutul principal

New Singler:Puya feat. Cornel Ilie (Vunk) - Altcineva

MusicExpertCompany si Scandalos Music prezinta un nou material, o colaborare care cu siguranta nu va trece neobservata intre Puya si Cornel Ilie, solistul uneia dintre cele mai prolifice trupe de la noi, Vunk. Piesa se numeste “Altcineva”
, a fost inregistrata pe parcursul a doua saptamani din primavara acestui an si se va regasi de viitorul mixtape al lui Puya – “Nimic nu e nou”!La productie a lucrat cu Blaze Production (Karie si George Popa). “Sunt pana acum vreo 40 de piese la care lucrez. Multe sunt gata deja si isi astepta randul. Am inceput sa lansez din ele pentru ca publicul vrea sa auda materiale noi. Cel mai probabil vor fi toate introduse pe un mixtape, dar pana atunci am hotarat sa le las libere ascultatorilor,” – a declarat Puya. Puya nu se afla la prima colaborare cu Cornel Ilie, acesta a fost co-textier la piesa “Viata noua”! “Nu sunt la prima colaborare cu Cornel. Cu el am mai colaborat si la “Viata noua”, el ne-a ajutat la text. Imi plac foarte mult textele baietilor de la Vunk si muzica lor. Colaborarea a venit normal,” – spune Puya. Puya este se afla intr-o perioada foarte prolifica, in care compune foarte multe piese pe care le vom asculta in viitorul apropiat. “Nu vreau sa mai lansez piese doar pentru radio, o sa lansez piese din ce in ce mai des, pentru ca ma gandesc ca sunt piese care nu ajung la radio si care raman in studio si trec neobservate. Scriu texte in functie de starea pe care o am si de asta vreau sa arat lumii ca trairile mele sunt de cele mai multe ori diferite fata de cele exprimate la radio si tv.”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)