Treceți la conținutul principal

Ice(Plus 2) & Sergio-Doi baieti ambitiosi & talentati

Astazi prezentam in exclusivitate doua interviuri inedite cu Ice(Plus 2) & Sergio, baietii care au lansat hitul"Daca as fi fost bogat" si imagini de la filmarea clipului.  




                                                                      Sergio 
 Inaltime / greutate : 1.80 / 79 kg
Ultima scoala absolvita : Universitatea ‘ Dimitrie Cantemir ‘ Constanta sectia Management Turistic si Comercial
Muzica Preferata : reggae dupa care ar urma pop-dance, hip-hop, si toate acele melodii ce imi creeaza o stare in momentul asculatrii
Artist preferat : Daca ar fi sa ma rezum doar la un artist preferat nu stiu daca as fi realist, insa as incepe cu Wayne Wade Filmul preferat: Mumia, dupa care urmeaza ziua Independentei si Comoara Nationala Mancarea preferata : as putea sa o denumesc altfel: ceea ce simt ca as manca in functie de loc, de stare, de anotimp insa desertul trebuie sa contine obligatoriu clatite
Bautura preferata ar fi : totul incepe cu Sprite si se sfarseste cu Mai Thai Nu as putea renunta niciodata la : coletia mea de ceasuri
Hobby-uri : Sa calatoresc in locuri pline de istorie de genul : Egipt, Grecia, Tibet etc.
Sport preferat : jocurile la Play Station TV : Nu ma pot numi un mare pasionat al televiziunii din acest motiv nu am o emisiune sau un canal preferat
Cartea preferata : 1001 de nopti
Cadoul perfect pentru ziua mea : ar fi o petrecere cu toti prietenii in stil California Love Momentul cel mai trist din viata mea : a fost acela in care tatal meu trebuia sa plece intr-o alta tara, iar eu m-am trezit de dimineta cu bagajul facut si tatal meu deja era plecat ( de mentionat faptul ca aveam 5 ani ) Ce as face eu cu un million de euro ? As incepe cu o casa ,o masina mai buna + un cont in banca si daca ar mai ramane ceva cred ca as restaura monumentele nationale, as asfalta strazile din Romania
Culoarea mea preferata este Albastru  

                                                        ICE
                                                                                                 

Inaltime / greutate : 1.88 / 88 kg
Ultima scoala absolvita : Universitatea ‘ Ovidius‘ Constanta : sectia Limbi Straine (Engleza) Muzica Preferata : hip-hop & reggae
Artist preferat : Nu are.
Filmul preferat: Orice film de actiune sau psihologice
Mancarea preferata : Souvlaki
Bautura preferata ar fi : Long Island Nu as putea renunta niciodata la : Muzica:hip-hop & reggae
 Hobby-uri : Spor, Muzica, Filme Sport preferat : Body building TV : Nu are un post preferat.
Cartea preferata : Seria “Arta succesului” – Pavel Corut Cadoul perfect pentru ziua mea : sa ajunga piesa hit pe radio ;)
Momentul cel mai trist din viata mea : Nu a avut si spera sa nu aiba pentru multi ani.
Ce as face eu cu un million de euro ? Ar calatori in jurul lumii.
Culoarea mea preferata este o nonculoare : Alb.


( DE LA FILMARI ) Sergio & ICE - Daca as fi fost bogat

Sergio & ICE (PLUS 2) - Daca as fi fost bogat (official video)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)