Treceți la conținutul principal

New Video:INNA - Caliente (Official video)

INNA a lansat videoclipul piesei “Caliente”, in care cantareata apare extrem de sexy, in unele ipostaze fiind aproape dezbracata, alaturi de fostul iubit al Madonnei, Jesus Luz! Piesa “Caliente” este compusa de INNA impreuna cu producatorii ei, Play & Win
, si este destinat in principal publicului din America Latina, unde artista are foarte mult succes, dar a fost foarte bine primit si in tari din Europa precum Franta, Germania si Italia. Imaginile au fost filmate intr-un adevarat paradis, pe plajele superbe din Costa Rica, atat pe plajele Marii Caraibelor, cat si ale Oceanului Pacific, in regia lui Hamid Bechiri si John Perez. In videoclip, Inna apare in bratele unui barbat sexy, care nu este nimeni altul decat Jesus Luz, fostul iubit al Madonnei, care joaca rolul de iubit, se tin in brate si se ating senzual!“M-am simtit foarte bine la filmarile clipului “Caliente”, mai ales pentru ca iubesc tot ceea ce este exotic. Costa Rica este pe departe cel mai frumos loc in care am fost vreodata. I-am avut alaturi de mine pe prietenii mei dragi, baietii de la Play and Win si intreaga echipa. Jesus imi este foarte bun prieten si ma bucur sa pot spune ca impartim aceeasi pasiune: muzica. Ne distram impreuna atunci cand avem ocazia, iar in prezent lucram la o piesa special pentru fanii muzicii dance”, a declarat artista. “Am cunoscut-o pe Inna cand eram in turneu in Rusia si am fost foarte impresionat de talentul si personalitatea ei, astfel ca am devenit buni prieteni si de aici, numai lucruri bune se pot intampla”, spune Jesus.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)