Smiley si HaHaHa Production au lansat videoclipul “Dead Man Walking”, care este mai mult decat un simplu videoclip, este o premiera mondiala… pentru prima data in lume, un artist foloseste
elemente de realitate augmentata in realizarea videoclipului unei piese. Smiley devine astfel, primul artist din lume care cu ajutorul aplicatiei HaHaHa Reality, transforma simpla vizionare a unui videoclip intr-o experienta vizuala complexa. Aplicatia HaHaHa Reality poate fi descarcata gratuit din Apple Store sau Google Playstore. Odata descarcata aplicatia, urmareste videoclipul Dead man walking cu ea pornita, filmeaza markerul grafic, iar petrecerea poate continua la tine acasa. Evenimentul de lansare a clipului a avut loc in aceasta seara la cinematograful Hollywood Multiplex, unde gazda a fost chiar Smiley, alaturi de cei implicati in super productia Dead Man Walking. “Este ceva nou, tehnic vorbind, nu în felul în care e filmat sau în felul în care arată, o să vedeţi. Este un nou nivel de interactivitate între artist şi consummatorul de muzică.” – a declarat Smiley. De regia clipului s-a ocupat echipa de la Griffon iar filmarile au durat mai putin de 24 de ore, care au avut loc intr-o sala de sport unde s-au intalnit toti artistii, cantaretii, producatorii, managerii si oamenii de PR ai HaHaHa Production pentru a crea atmosfera unei petreceri din anii 90.
elemente de realitate augmentata in realizarea videoclipului unei piese. Smiley devine astfel, primul artist din lume care cu ajutorul aplicatiei HaHaHa Reality, transforma simpla vizionare a unui videoclip intr-o experienta vizuala complexa. Aplicatia HaHaHa Reality poate fi descarcata gratuit din Apple Store sau Google Playstore. Odata descarcata aplicatia, urmareste videoclipul Dead man walking cu ea pornita, filmeaza markerul grafic, iar petrecerea poate continua la tine acasa. Evenimentul de lansare a clipului a avut loc in aceasta seara la cinematograful Hollywood Multiplex, unde gazda a fost chiar Smiley, alaturi de cei implicati in super productia Dead Man Walking. “Este ceva nou, tehnic vorbind, nu în felul în care e filmat sau în felul în care arată, o să vedeţi. Este un nou nivel de interactivitate între artist şi consummatorul de muzică.” – a declarat Smiley. De regia clipului s-a ocupat echipa de la Griffon iar filmarile au durat mai putin de 24 de ore, care au avut loc intr-o sala de sport unde s-au intalnit toti artistii, cantaretii, producatorii, managerii si oamenii de PR ai HaHaHa Production pentru a crea atmosfera unei petreceri din anii 90.
Comentarii