Treceți la conținutul principal

New Video:Ruby - Miracle of Love (Official Video)

Ruby lanseaza primul videoclip din cariera la single-ul “Miracle Of Love”, ce se bucura de succes si se regaseste in playlist-urile tuturor radiourile din Romania
, cat si pe radiouri internationale!In acest clip, artista este surprinsa in ipostaze extrem de sexy, imbracata in ţinute foarte provocatoare.“Ne-am super distrat la filmarile pentru Miracle Of Love! Nu am simtit o secunda presiunea filmarii unui clip. A fost o petrecere in toata regula, mai ales ca in clip apar prietenii mei cei mai “nebuni”. Chiar imi pare rau ca piesa e atat de scurta pentru ca am fi putut face lejer un filmulet de 10 minute cu tot dezmatul petrecut acolo. Singurul om mai putin incantat, a fost proprietarul deoarece la finalul oricarui party senzational, ramane un dezastru ce trebuie reparat. Iar in cazul nostru au fost si niste pagube materiale considerabile.“, a declarat Ruby. Clipul “Miracle Of Love” este regizat de Iulian Moga, iar de productia intregului proiect s-au ocupat casele de discuri Cat Music si Hahaha Production – cele doua label-uri oficializand cu aceasta ocazie primul parteneriat de acest fel.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)