Treceți la conținutul principal

New Video:Cristian Sanda(Vocea Romaniei) – Fii curios (Heya)

Cristian Sanda, finalistul de la Vocea Romaniei a lansat primul sau single şi videoclip la piesa “Fii curios (Heya)”, cu care Cristian şi Marius Moga sunt gata sa ia cu asalt radiourile.
“Este o piesă veselă şi optimistă care se potriveşte perfect cu felul de a fi a lui Cristian“, povesteşte Marius Moga. “Mă regăsesc în mesajul pe care îl transmite această piesă, pentru că mă aflu la vârsta la care îmi doresc să aflu şi să încerc să fac lucruri noi. Am început să lucrăm la ea chiar a doua zi după încheierea concursului. M-am bucurat foarte mult că s-a întâmplat lucrul acesta foarte repede. Chiar dacă anul ăsta sunt destul de ocupat cu pregătirea pentru examenele în faţa cărora mă aflu, chiar dacă a fost nevoie de multe deplasări Craiova – Bucureşti mi-am dorit foarte mult să finalizăm cu succes această piesă. Îi mulţumesc foarte mult lui Marius pentru tot sprijinul pe care mi l-a acordat atât în timpul concursului, cât şi după“, povesteşte Cristian. Regizat de Iulian Moga şi produs de MediaPro Magic, clipul este povestea unui tânăr dornic să experiementeze cât mai multe lucruri, gata oricând să-şi coloreze viaţa cu experienţe cât mai interesante. “Am fost foarte bucuros când am aflat că voi filma acest videoclip. Era ceva nou pentru mine. Pot spune că mi s-a împlinit un vis. Probabil visul oricărui tânăr care-şi doreşte să păşească pe acest drum“, povesteşte Cristian. Filmările au durat două nopţi şi două zile şi au fost folosite 5 locaţii diferite. “Am fost uimit de desfăşurarea de forţe care a avut loc în aceste zile. Nu au lipsit bineînţeles nici fazele amuzante. Nu mi-a venit să cred când am aflat că trebuie să intru într-un frigider. Am crezut că e o glumă, dar veţi vedea că nu a fost aşa. Secvenţele filmate printre birouri au fost un adevărat test de rezistenţă fizică. Am alergat ceva kilometri atunci.:) Tot la birouri am căzut şi de pe scaun spre amuzamentul tuturor“, povesteşte Cristian. Cristian este aproape de nerecunoscut în noul clip. De la tânărul timid se transformă într-un tip super cool, cu o atitudine total nouă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)