Treceți la conținutul principal

New Video:Class - Painter Of My Soul (Official Video)

Trupa Class revine după o "pauză de regăsire" în care a avut mai puţine apariţii în media. Class atacă topurile cu o nouă piesă "Painter of my Soul" şi un videoclip inedit, realizat printr-o tehnică specială de expunere multiplă a fiecărui cadru.
Mihaela, Florin şi Vlăduţ au acordat un interviu pentru protvmagazin.ro în care au vorbit despre pauza destul de lungă pe care şi-au acordat-o, despre povestea celei mai recente melodii şi revenirea lor în forţă pe piaţa muzicală. "Povestea piesei este simplă. Inspiraţie de moment. Inspiraţie curată. Pur şi simplu m-am trezit cu melodia în gând... Am fredonat-o, am cântat-o la pian şi... ne-am pus pe treabă. Cât priveşte clipul, Florin şi-a dorit foarte mult să creeze scenariul videoclipului şi... aţi văzut doar ce a ieşit: eu sunt ruptă din altă lume, cum arăt, cum umblu singură pe străzi, iar sfârşitul, când ajung acasă unde apar cei dragi, mă fac iar umană, o poveste de dragoste pe care o trăim fiecare dintre noi, într-o lume mult mai colorată, mai optimistă, pasională şi angelică totodată. Există şi un sponsor al videoclipului, deoarece bugetul a fost considerabil", a declarat solista formaţiei Class.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)