Treceți la conținutul principal

Costi Ionita invitat special la X Factor India




De cand produce muzica pentru Shaggy si a colaborat cu Bob Sinclair, Costi Ionita a prins curaj si a inceput sa atace, una cate una, pietele muzicale internationale.
Zilele trecute, artistul a fost intr-o vizita fulger in India, pentru a se intalni cu artisti indieni si a onora invitatia de a participa la o emisiune de televiziune. Experienta. Romanul a cantat alaturi de micutii participanti la "X Factorul" indian Curios. Costi a vizitat si pietele indiene, ramanand uimit in fata gramezilor de banane Amintire. Costi a imbracat un costum traditional indian Este vorba despre un show de televiziune cu mare priza la publicul indian, o emisiune "X Factor" pentru copiii talentati. Avand calitatea de invitat special, Costi Ionita a participat la filmari, a cantat cateva piese si s-a intretinut si a glumit cu frumoasa prezentatoare a acestui format TV. "Am ajuns acolo la invitatia producatorilor emisiunii, care faceau parte din juriu si cu care eu aveam stabilite cateva intalniri. Ei m-au invitat sa cant la "X Factor"-ul lor pentru copiii talentati", ne-a povestit Costi Ionita. Dupa intalnirile de afaceri, producatorul muzical a profitat de prima sa vizita in India si, curios, a vizitat fugitiv cateva temple si alte atractii turistice. Ghinion insa. Printre acestea nu s-au numarat insa si ashramurile, cunoscutele locuri asemanatoare campusurilor, unde se aduna, locuiesc si se roaga adeptii miscarii yoghine, imbratisate in ultima vreme si de Costi Ionita. "Nu m-am dus in India pentru Yoga sau sa vizitez ashramuri, ci sa iau contact cu artisti indieni de top pentru a promova mai departe muzica romaneasca. India este fascinanta, exista o diversitate de oameni si o cultura aparte in aceasta tara, dar, pe de alta parte, am fost tare surprins cand am constatat ca strazile nu sunt foarte curate. Imi doream sa ajung acolo si ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a oferit aceasta
Ocazie", spune Costi, marcat inca de discrepantele pe care le-a descoperit in "tara matasurilor si a celor 1001 de condimente".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)